تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 20:25 | نویسنده : Amir

باستين شواين اشتايگر بازي بايرن مونيخ و شالكه را از روي نيمكت آغاز خواهد نمود.


در حالي كه اكثر منتقدين از نحوه بازي و آمادگي شواين اشتايگر اظهار نارضايتي مي كنند، اما او به تدريج و با آرامش خود را باري حضور در تركيب اصلي آماده مي سازد.

بعد از اتمام دوره مصدوميت شواين اشتايگر، به نظر اما او هنوز آمادگي حضور در ميادين را به صورت 90 دقيقه ندارد و پپ گوارديولا از او به احتمال زياد باز هم به عنوان يار جانشين در بازي مقابل شالكه استفاده خواهد نمود.

پپ گوارديولا مجبور است با توجه به مصدوميت و عدم آمادگي ساير هافبك هاي دفاعي موجود در كادر بايرن،‌ از فيليپ لام در اين پست بار ديگر بهره گيرد.

چهار بازي اخير دو تيم بايرن مونيخ و شالكه با برد بايرن مونيخ به پايان رسيده است و از زمان ترك گلزن كرشن به مقصد مونيخ توسط مانوئل نوير، بازيكنان شالكه موفق به باز كردن ذروازه هم باشگاهي سابق خود نشده اند.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 20:24 | نویسنده : Amir

کشتي‌گير ايراني تيم ملي آذربايجان به ديدار نهايي وزن 84 کيلوگرم راه يافت تا با طالب نعمت‌پور نماينده ايران مواجه شود.


در ادامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان جهان در بوداپست مجارستان سامان طهماسبي که در وزن 84 کيلوگرم براي تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان کشتي مي‌گيرد موفق شد در ديدار نيمه نهايي خود رامي هيتانيمي از فنلاند را شکست دهد و به فينال راه يابد.

 نکته جالب اينجاست که در اين وزن طالب نعمت‌پور از ايران به فينال راه يافته و دو ايراني بايد فينال وزن 84 کيلوگرم را برگزار کنند.

طالب نعمت‌پور با پيروزي در ديدار نيمه نهايي وزن 84 کيلوگرم، مقابل داميان يانيکوفسکي دارنده مدال برنز المپيک از لهستان با نتيجه 5 بر 2 به ديدار نهايي راه يافت.

نعمت‌پور پيش از اين توانسته بود خوزه برازون از ونزوئلا (8 بر صفر)، جاويد حمزاتاو از بلاروس (6 بر صفر) و نورسلطان تورسينف از قزاقستان (8 بر صفر) شکست دهد و به نيمه نهايي راه يابد.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 18:8 | نویسنده : Amir

پس از پیروزی در تمامی‌ دیدار‌های گذشته در لالیگا، بارسلونا به همراه مسی امیدوار است روند ۱۰۰% پیروزی خود را در لالیگا این بر در دیدار خارج از خانه برابر رایو وایکانو ادامه دهد.

با وجود انتقالات بسیار زیاد از خمس، سرمربی رایو وایکانو به خاطر بازی باز برابر مالاگا، این مربی‌ شخصی‌ نیست که تیمش را با دفاع بسته به میدان بفرستد و تنها به ضّد حملات چشم داشته باشد. حتی اگر رقیب تیمی مانند بارسلونا باشد. بارسا هم بازی به مراتب راحتری را به نسبت بازی خانگی برابر سویا خواهد داشت. رایو تیمی است که فقدان تجربه در آن به چشم می‌‌خورد و این مشخصات بهترین ویژگی‌‌های ممکن برای بارسلونا خواهد بود.

در یک نگاه:

زمان: شنبه ۱۲ سپتامبر، ۲۲:۳۰

مکان: ورزشگاه سیاداد، اسپانیا

روش و ترکیب احتمالی‌ دو تیم:

مصدومان و محرومان:

محرومان رایو: لاس

بارسلونا محرومی ندارد.

مصدومان رایو: خوزه کارلوس، یگو فالکاو، نیری کاستیو، رودری

مصدومان بارسلونا: پویول، آفلای، کوئنکا، آلبا

 

خوب است بدانید:

۱- در ۳۲ بازی از ۳۷ بازی آخر بارسلونا، حداقل ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

۲- بارسلونا ۹ بازی آخر خود در لالیگا را برده است.

۳- بارسلونا در ۷ بازی آخر خود در لالیگا، در هر دو نیمه، پیروز به رختکن آمده است.

۴- بارسلونا در ۵ بازی آخر خود برابر رایو، حداقل سه‌ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

۵- رایو در ۸ بازی از ۱۰ بازی اخیر خود حداقل ۲ گل را در هر بازی دریافت کرده است.

۶- رایو سه‌ بازی آخر خود در لالیگا را واگذار کرده است.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 18:7 | نویسنده : Amir

گزارشي چاپ شده در آلمان عنوان مي‌کند «آقاي خاص» ‌چلسي به جذب مدافع اتريشي بايرن‌مونيخ علاقمند است.


روزنامه بيلد در شماره روز شنبه (امروز) از شروع تلاش‌هاي «ژوزه مورينيو» ‌براي جذب يک مدافع چپ توانمند خبر داده است.

 بنا به اين نوشته مورينيو معروف به آقاي خاص که تابستان سال جاري رئال مادريد را ترک کرد، به عملکرد اشلي کول، مدافع چپ تيمش چندان اعتقادي ندارد. از اين رو «ديويد آلابا» ‌را زير نظر گرفته تا احتمالا وي را در نقل و انتقالات ميان فصل (پنجره زمستاني) جذب کند.

آلابا تا سال 2015 با باوارايي‌ها قرارداد دارد. وي اواخر بهار همراه با مونيخي‌ها قهرماني اروپا را در کنار فتح بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان جشن گرفت.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 18:7 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال شيميزو اس‌پالس در ديداري خارج از خانه مقابل يوکوهاما مارينوس، صدرنشين جي‌ليگ تن به شکست داد.


در بيست‌و‌ششمين هفته مسابقات فوتبال ليگ حرفه‌اي ژاپن موسوم به جي‌ليگ بعدازظهر امروز (شنبه) تيم فوتبال شيميزو اس‎پالس به سرمربيگري افشين قطبي ميهمان يوکوهاما مارينوس بود.

 شيميزو که روند رو به رشدي را طي مي‌کرد و در 3 ديدار اخير خود به 3 پيروزي متوالي دست يافته بود در اين بازي با نتيجه يک بر صفر مغلوب يوکوهاماي صدرنشين شد. تنها گل اين ديدار را شونسوکه ناکامورا در دقيقه 4 بازي وارد دروازه نارنجي‌پوشان شيميزو کرد تا صدرنشيني تيمش را استحکام ببخشد.

پس از گذشت 25 هفته از رقابت‌هاي جي‌ليگ شاگردان افشين قطبي 10 پيروزي، 5 تساوي و 11 شکست در کارنامه‌شان به ثبت رسيده است. شيميزو اس‌پالس با اين شکست 35 امتيازي باقي ماند و در جايگاه سيزدهم جدول رده‌بندي 18 تيمي جي‌ليگ قرار گرفت.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 15:10 | نویسنده : Amir

ماریو گوتزه در آستانه بازگشت به ترکیب مونیخی ها قرار گرفته است.

این ملی پوش 21 ساله آلمانی در دیدار با چلسی در سوپر کاپ اروپا دچار مصدومیت شده بود و مدتی را از زمین چمن دور بود.
اما خبر خوب برای بایرن است که به زودی به تمرینات مونیخی ها باز خواهد گشت.
وب سایت رسمی باشگاه بایرن در این رابطه چنین نوشت :

" گوتزه تمرینات فردی با توپ را آغاز کرده است اما اگر همه این ها با توجه به برنامه پیش بروند او می تواند به زودی به تمرینات تیمی باز گردد. "  




تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:36 | نویسنده : Amir

دو تیم بروسیا دورتموند و نورنبرگ در چهارچوب رقابت های بوندسلیگا و در زمین اختصاصی نورنبرگ به مصاف یکدیگر می روند.

 


دورتموندی ها پس از تجربه کردن اولین شکست فصل در مقابل ناپولی، حال به دنبال این هستند که رکورد شکست ناپذیری در بوندسلیگا را ادامه دهند. شاگردان کلوپ چهارشنبه شب در مقابل ناپولی شکست خوردند و حالا به آلمان برگشته اند؛ در حالی که آن ها در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند.

دورتموندی ها 5بازی ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته اند که این یک رکورد برای باشگاه به شمار می رود و حال آن ها باید با نورنبرگ سخت کوش به عنوان یک رقیب سرسخت مبارزه کنند. زردپوشان با به ثمر رساندن چهار گل در 16.5 دقیقه در بازی قبلیشان در مقابل هامبورگ، توانستند نتیجه بازی را از 2-2 به 6-2 تغییر دهند و حال آن ها به مصاف تیمی می روند که در رده 16 بوندسلیگا قرار دارند.

دورتموند تیمی است که در 8بازی قبلی اش در مقابل نورنبرگ، 7بار موفق به شکست دادن این تیم شده و آن ها در این فصل بیشتر از هر تیمی در بوندسلیگا در 5بازی اول فصل موفق به گلزنی شده اند؛ میانگین 3گل در هر بازی؛ اوبامیانگ 5 گل و لواندوفسکی نیز 4 گل از این 15 گل را به ثمر رسانده اند.

علیرغم این که وایدنفلر در بازی با ناپولی از زمین بازی اخراج شد اما انتخاب اول کلوپ برای قرار گرفتن در زمین خواهد بود اما در پست دفاع میانی، وضعیت سوبوتیچ و هوملس در هاله ای از ابهام قرار دارد. هوملس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در بازی با ناپولی مجبور به ترک زمین شد و سوبوتیچ نیز از ناحیه سر مشکل دارد. کاپیتان کهل، ایلکای گوندوغان و لوکاژ پیژک نیز دیگر غایبان مهم دورتموند برای این دیدار هستند.

تیمو گبهارت،مارکوس فولنر و مارکوس مندلر نیز قادر به همراهی نورنبرگی ها نیستند اما محرومیت خاویر پینولا تمام شده و او می تواند تیمش را همراهی کند. دانیل گینچک؛ مهاجم نورنبرگ که قبلا در دورتموند حضور داشته فصل خوبی را آغاز نکرده و خودش این موضوع را می داند اما امیدوار است که بازی با دورتموند برای او مانند یک آغاز باشد.

دو تیم نورنبرگ و بروسیا دورتموند روز شنبه، ساعت 18 با هم دیدار خواهند کرد.

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:34 | نویسنده : Amir

کمیته اجرایی یوفا اعلام کرد 32 شهر برای میزبانی یورو 2020 اعلام آمادگی کرده اند.

لیست شهرهای نامزد:

یاروان ارمنستان – باکوی آذربایجان – مینسک بلاروس – بروکسل بلژیک – صوفیای بلغارستان – زاگرب کرواسی – پراگ جمهوری چک – کپنهاگ دانمارک – لندن انگلستان – هلسینکی فنلاند – لیون فرانسه – اسکوپیه مقدونیه – مونیخ آلمان – آتن یونان – بوداپست مجارستان – اورشلیم رژیم صهیونیستی – رم و میلان ایتالیا – آستانه قزاقستان – آمستردام هلند – ورشو و چارزوی لهستان – لیسبون و پورتوی پرتغال – دوبلین ایرلند – بخارست رومانی – سن پترزبورگ روسیه – گلاسکوی اسکاتلند – بلگراد صربستان – مادرید، بارسلونا، ‌بیلبائو و والنسیای اسپانیا – سولنای سوئد – بازل سوئیس – استانبول ترکیه – کیف و دونتسک اوکراین – کاردیف ولز.

پلاتینی می خواهد در شصتمین سالگرد یوفا تعداد زیادی از کشورهای اروپایی را در میزبانی یورو 2020 شریک کند. بنابراین سیزده شهر میزبان مرحله نهایی یورو 2020 خواهند بود. هر شهر می تواند هم برای میزبانی دور گروهی هم برای میزبانی دور حذفی اعلام آمادگی کند. در 25 سپتامبر 2014 میزبان های نهایی مشخص خواهند شد.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:32 | نویسنده : Amir

پيش از اين بسياري از تيم هاي مطرح اروپايي خواهان به خدمت گرفتن دراكسلر ستاره آلماني شالكه04 بوده اند، حال به نظر مي رسد كه يوونتوس نيز پيشنهادي چشمگير، براي جذب وي ارائه كرده باشد.



باشگاه يوونتوس ايتاليا پيشنهادي 70 ميليون يورويي براي جذب يوليان دراكسلر به سران شالكه04 ارائه كرده است.

به نظر مي رسد چهارشنبه شب بسياري از مشاوران ايتاليايي باشگاه يوونتوس، شاهد برد 3 بر 0 شالكه 04 برابر استوا بخارست و درخشش يوليان دراكسلر بوده اند. در روزهاي اخير و به ويژه با پيوستن كوين پرينس بوآتتينگ به شالكه، دراكسلر عملكرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشته و در بازي مقابل نماينده روماني نيز علاوه بر ايجاد يك موقعيت گل براي آبي پوشان آلماني، موفق به گل زني نيز شد.

رئيس باشگاه شالكه هورست هلد، پيش از اين به روزنامه آلماني Münchener Merkur در  مورد دراكسلر گفته بود:"او در سن 20 سالگي بسياري از ركوردها را در تعداد بازي هاي رسمي براي شالكه و تعداد بازي هاي بين المللي پشت سرگذاشته است.او باهوش، خلاق و با تجربه است و اگر مقداري شانس همراهش باشد، به يكي از بهترين بازيكنان فوتبال دنيا تبديل خواهد شد. مسير پيشرفت او از پيش برنامه ريزي شده است."

هورست هلد  كه از علاقه باشگاه هاي مطرح اروپايي به دراكسلر خبر دارد، حاضر به تاييد پيشنهاد 70 ميليوني يوونتوس در اين زمينه نشد:"ما نمي توانيم جلوي علاقه باشگاه هاي سرشناس اروپايي را به جذب دراكسلر بگيريم ولي يوونتوس تورين نيز تا كنون هيچ پيشنهادي به ارزش 70 ميليون يورو براي جذب دراكسلر ارائه نكرده است.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:30 | نویسنده : Amir

تيم بسکتبال ماهان با شکست حريف بحريني خود به فينال مسابقات باشگا‌ه‌هاي آسيا راه يافت.


مرحله نيمه نهايي بيست و چهارمين دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي آسيا امشب در شهر امان اردن برگزار شد که در يکي از ديدارهاي اين مرحله فولاد ماهان نماينده ايران مقابل الهلاي بحرين به ميدان رفت و موفق شد با شکست 121 بر 73 حريفش راهي فينال شود.

 ماهان در کوارتر اول با نتيجه 23 بر 23 مقابل حريفش متوقف شد، اما در کوارتر دوم شاگردان صادق‌زاده 27 بر 22 به برتري رسيدند تا نيمه نخست 50 بر 45 به سود ماهان به پايان برسد.

در کوارتر سوم ماهان با قدرت ظاهر شد و 26 بر 17 به پيروزي رسيد و زمان چهارم مسابقه هم بازي در اختيار نماينده ايران بود و آنها توانستند 45 بر 11 پيروز شوند.

حامد حدادي در اين مسابقه با کسب 16 امتياز، 13 ريباند و تاثيرگذاري 30 بهترين بازيکن ميدان بود. مهدي کامراني نيز با کسب 20 امتياز، پرامتيازترين بازيکن تيمش لقب گرفت.

الريان قطر در ديگر ديدار نيمه‌نهايي ASU اردن را 71 بر 67 از پيش رو برداشت و حريف ماهان در فينال شد.

بيست و چهارمين دوره مسابقات بسکتبال باشگا‌ه‌هاي آسيا از 22 شهريور در امان اردن آغاز شده و فردا شنبه به پايان مي‌رسد.



  • قالب وبلاگ