تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:57 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ليورپول در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس به يک برد پرگل دست يافت.


در ادامه رقابت‌هاي هفته بيست و سوم ليگ برتر انگليس تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود آنفيلد با 5 گل بر نوريچ غلبه کرد.

گل‌هاي ليورپول در اين بازي را هندرسون 26، سوارز 36، استوريج 59، جرارد 66 و بنت(گل به خودي) 74 به ثمر رساندند.

همچنين تيم دوم جدول رده‌بندي منچسترسيتي نيز در ورزشگاه خانگي خود با دو گل دقايق 2 و 69 داويد سيلوا بر فولام غلبه کرد.

ساير نتايج بدين شرح است:

نيوکسل 1 ريدينگ 2

کابايه 35 براي نيوکسل

لوفوندره 71 و 787 براي ريدينگ

سوانسي 3 استوک سيتي 1

داويس 49 و گوژمان 57 و 80 براي سوانسي

اوون 90 براي استوک

وستهام 1 کوئينز پارک رنجرز 1

کول 68 براي وستهام

رمي 14 براي کوئينز پارک رنجرز

ويگان 2 ساندرلند 3

ووگان(گل به خودي) 5 و هنريکز 79 براي ويگان

گاردنر 17، فلچر 21 و 42 براي ساندرلند

در آخرين بازي امشب نيز از ساعت 21:00 وست‌برومويچ ميزبان استون ويلا است.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:54 | نویسنده : Amir

در ادامه رقابت‌هاي هفته هجدهم بوندس‌ليگاي آلمان تيم فوتبال بايرن‌مونيخ برابر مهمان خود به برتري رسيد.


در ادامه رقابت‌هاي هفته هجدهم بوندس ليگاي آلمان نتايج زير به دست آمد.

بايرن مونيخ 2 گرويتر فورت 0

ماريو مانزوکيچ 26 و 61 براي بايرن مونيخ

باير لورکوزن 3 اينتراخت فرانکفورت 1

بوئه‌نيش 31، کيسلينگ 33 و شورله 58 براي لورکوزن

مه‌ير 79 براي فرانکفورت

ولسفبورگ 2 اشتوتگارت 0

ديه‌گو 51 و مادلونگ 67 براي ولفسبورگ

هوفن هايم 0 مونشن‌گلادباخ 0

ماينس 0 فرايبورگ 0

از ساعت 21:00 امشب نيز وردربرمن ميزبان دورتموند است.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:53 | نویسنده : Amir

کارلس ويلاروبي، نايب‌رييس بارسلونا مطمئن است که باشگاهش جانشين خوبي براي ويکتور والدس خواهد يافت.


ايجنت او گفت که او قصد ندارد قرارداد فعلي‌اش را تمديد کند و به اين ترتيب تا تابستان 2014 در اين تيم خواهد ماند.

ويلاروبي 58ساله مي‌گويد: «نيازي نيست خيلي به اين موضوع توجه کنيم. ما منابع لازم براي يافتن جانشيني خوب را داريم.

اکنون وظيفه‌اي داريم که يافتن يک دروازه‌بان خوب است. من اين حس را دارم که والدس بسيار از تصميمش مطمئن است. او مي‌خواهد برود و ما بايد به آرزوي او احترام بگذاريم.»

والدس در فصل 03-2002 اولين حضور رسمي‌اش در بارسا را تجربه کرد و تاکنون حدود 500 بازي براي اين تيم انجام داده است.




تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:51 | نویسنده : Amir

تيري آنري، مهاجم باتجربه نيويورک ردبولز، اعلام کرد که مي خواهد دو سال ديگر به حضور در ميادين ادامه بدهد.


 اين ستاره فرانسوي که دوران حرفه اي درخشاني را سپري کرد، با 15 گل و 12 پاس گلي که در رقابت هاي فصل قبل ام ال اس داد، به عنوان دومين بازيکن باارزش رقابت ها انتخاب شد.


او که در حال حاضر در کنار تيم آرسنال تمرين مي کند تا بتواند براي فصل جديد که از ماه آينده آغاز مي شود، آمادگي اش را حفظ کند، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دو سال ديگر به خودم فرصت دادم. در آن زمان 37 ساله خواهم شد. به اين ترتيب، دوران حرفه اي ام 20 سال طول خواهد کشيد. به تازگي در اين مورد با روبر پيرس صحبت کردم.

کنار گذاشتن فوتبال اصلا آسان نيست اما زماني مي رسد که بدن تان از شما مي خواهد اين کار را بکنيد. مغز مي دهد ادامه بدهد اما زماني مي رسد که بايد متوقف شويد."



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:50 | نویسنده : Amir

ستاره فوتبال برزيل گفت آرزو دارد روزي در تيمي که پپ گوارديولا، سرمربي جديد بايرن مونيخ هدايت آن را بر عهده دارد توپ بزند.


 گفته مي شد که قرار است نيمار به بارسلونا، تيمي که گوارديولا پيش از اين مربيگري آن را بر عهده داشت بپيوندد، اما بنا بر اعلام رسانه هاي برزيل، اين بازيکن جوان روز جمعه تاکيد کرد مي خواهد تا پايان قراردادش يعني بعد از جام جهاني دو هزار و چهارده در سانتوس بماند.

نيمار ديروز در مراسمي نزديک سائوپولو گفت : « گوارديولا مربي بزرگي است . او يکي از بهترين ها در جهان است. من آرزو دارم با او کار کنم، اما دوست دارم با ديگر مربيان بزرگ نيز کار کنم. در عين حال بايد بار ديگر اعلام کنم که مي خواهم در سانتوس بمانم.من از بازي در اين تيم راضي و خوشحالم.»

به گزارش خبرگزاري شين هوا از سائوپائولو، بايرن روز چهارشنبه اعلام کرد گوارديولا هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت. قرارداد يوپ هاينکس، مربي شصت و هفت ساله بايرن تابستان امسال پايان مي يابد.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 21:49 | نویسنده : Amir

آخرين تمرين تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز در حالي برگزار شد که علي فيروزي، سرمربي جديد اين تيم به بازيکنان معرفي شد.


آخرين جلسه تمريني تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با حاشيه‌هايي همراه بود.

* قبل از آغاز تمرين علي فيروزي سرمربي جديد تيم فوتبال صنعت نفت که جايگزين آلفردو کاسيميرو شد به رختکن رفته و توسط خليل صالحي، مديرعامل موسسه فرهنگي - ورزشي نفت آبادان به بازيکنان معرفي شد. صالحي در جلسه معارفه ضمن ارائه سوابق مربيگري فيروزي، پيشينه همکاري‌اش با اين مربي در سال‌هاي جنگ تحميلي و در شهر شيراز را بازگو کرد.

* پس از صحبت‌هاي صالحي نوبت به سرمربي جديد تيم فوتبال صنعت نفت رسيد تا دقايقي را بازيکنان خود صحبت کند.

* از نکات بارز اين جلسه تمريني حضور تعداد زيادي از هواداران تيم فوتبال صنعت‌نفت بود که بلافاصله بعد از ورود علي فيروزي به محوطه چمن ورزشگاه به تشويق وي پرداختند.

* هواداران تيم فوتبال صنعت نفت آبادان که با دسته‌هاي گل به زمين پيروز، محل تمرين زردپوشان و استقبال علي فيروزي آمده بودند، براي دقايقي سرمربي جديد تيمشان را تشويق کردند.

* در اين جلسه تمريني بسياري از پيشکسوتان فوتبال آبادان نيز حضور داشته و انتصاب علي فيروزي را به عنوان سرمربي جديد مجموعه تبريک گفتند.

* بعد از انجام معارفه بازيکناني که در روز بازي با تراکتورسازي تبريز به ميدان رفته بودند، براي دقايقي کنار زمين به دويدن پرداختند.

* بازيکنان ذخيره صنعت نفت در روز مسابقه برابر سرخپوشان تبريز نيز در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم اميد صنعت نفت رفته که اين بازي دوستانه در نهايت با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

دو بازيکن بلژيکي و يک مهاجم اهل جزاير کارائيب در ترکيب تيم صنعت نفت آبادان در برابر تيم اميد به ميدان رفته تا در صورت صلاحديد سرمربي زردپوشان جذب شوند.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 19:2 | نویسنده : Amir

مدير فني کوئينز پارک رنجرز انگليس انتقال جبرئيل سيسه به الغرافه قطر را تأييد کرد.


هري ردنپ مدير فني کوئينز پارک رنجرز انگليس انتقال جبرئيل سيسه فرانسوي به باشگاه الغرافه قطر را تأييد کرد.

سيسه پس از نه‌نه دومين بازيکن مطرحي است که در روزهاي اخير به باشگاه‌هاي قطري مي‌پيوندد.

اين در حالي است که پيش از اين رسانه‌هاي قطري از حضور جبرئيل سيسه مهاجم فرانسوي کوئينز پارک رنجرز انگليس به باشگاه العربي قطر خبر داده بودند.

به گفته منابع قطري، العربي براي رفع ضعف خط حمله خود پيشنهادي 400 هزار دلاري را به اين مهاجم فرانسوي ارائه کرده و قرار بود در ادامه رقابت‌هاي ليگ ستارگان قطر سيسه به عضويت العربي دربيايد که گويا اين انتقال لغو و سيسه به جاي العربي راهي الغرافه خواهد شد.

سيسه 12 آگوست 1981 متولد شده و سابقه بازي در تيم‌هاي اوسر، ليورپول، مارسي، ساندرلند، لاتزيو و کوئينز پارک رنجرز را دارد.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 19:1 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: امروز موقعيت‌هايي داشتيم، اما از دست رفت و فقط يک امتياز گرفتيم.


ايمان موسوي پس از تساوي بدون گل استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: در نيمه اول بازي بهتر برگزار شد و ما چند موقعيت خوب هم داشتيم که از دست رفت و فقط يک امتياز گرفتيم.

مهاجم استقلال در خصوص بازي هفته آينده و اينکه آيا در بازي با پرسپوليس مي‌تواند بازي کند گفت: اين نظر قلعه‌نويي است و هرچه او تشخيص بدهد بايد احترام گذاشت اما دربي يک تجربه جديد است که اگر مربيان از من استفاده کنند بهترين تلاش را از خود نشان مي‌دهم.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 18:19 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم استقلال گفت: در زمين تختي انزلي حتي بغل پا زدن هم کار سختي بود.


آرش برهاني پس از تساوي بدون گل استقلال مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي نسبتاً خوبي بود و هر دو تيم بازي خوبي ارائه دادند اما در نهايت به تساوي رسيديم.

وي در خصوص شرايط زمين گفت: زمين نسبت به بازي‌هاي قبل بهتر شده بود اما کار تاکتيکي را براي هر دو تيم سخت کرد.

مهاجم استقلال در خصوص دربي هفته آينده گفت: اين بازي حساسيت خاص خودش را دارد اما پرسپوليس با آمدن گل‌محمدي روند خوبي پيدا کرده ولي اميدواريم که برنده از زمين خارج شويم.

خبرنگاري پرسيد برهاني همان بازيکن هميشگي نبود که مهاجم استقلال پاسخ داد: در اين زمين نمي‌شد بغل پا زد چه برسد به آنکه کار ديگري انجام داد اما خدا را شکر که همين يک امتياز را هم گرفتيم.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 18:18 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ داور بازي را به نفع تيم مس مديريت کرد.


حسين فرکي پس از تساوي بدون گل فولاد خوزستان برابر مس کرمان، در نشست خبري اظهار داشت: من به تيمم افتخار مي‌کنم، بازي خيلي پر حرارتي بود. فولاد باعث افتخار من است و امروز با جنگندگي که بازيکنان نشان دادند، افتخارم دو چندان شد. 6 بازيکن اصلي خود را نداشتيم ولي يک سري بازيکن 22 ساله را به ميدان فرستادم که محکم بازي کردند. از ابتدا هم به دنبال 3 امتياز بوديم. مس هم در چند هفته اخير دچار مشکلاتي شد و براي پيروزي خانگي تلاش مي‌کرد. از لوکا بوناچيچ شناخت داشتم و توانستيم نقاط قوت مس را کنترل کنيم و با دست پر از ميدان بيرون بياييم. اميدوارم فولاد به آنچه که استحقاقش است برسد.

وي در مورد اينکه فولاد به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذيري‌اش است، گفت: ما به دنبال حفظ رکورد نيستيم، به دنبال آن هستيم که 3 امتياز را بگيريم، اين هدف اصلي ما است نه اينکه رکورد شکست‌ناپذيري داشته باشيم. داور هم امروز بازي را به نفع تيم مس مديريت کرد.



  • قالب وبلاگ