مذاکرات اولیه برای پیوستن گونزالو هیگوآین به آرسنال انجام شده، ولی هنوز مسائلی مانده که باید بین دو باشگاه حل و فصل شود.

 

آرسنال برای پرداخت دستمزد هفتگی 135 هزار یورو با هیگوآین به توافق رسید
 
آرسنال متعهد شده دستمزد هفتگی 135 هزار یورو برای بازیکن آرژانتینی در نظر بگیرد. چنین دستمزدی هیگوآین را هم ردیف بازیکنانی چون تئو ولکات و توماس ورالن خواهد کرد، ولی سقف پرداخت دستمزد باشگاه را تغییری نخواهد داد. اما اگر هیگوآین برای پیوستن به آرسنال موافقت کند، می تواند در دستمزد هفتگی 75 هزار یورویی اش در رئال مادرید، افزایش چشمگیری ببیند.

در این بین آرسنال امیدوار است با پیشنهادی بالغ بر 23.5 میلیون یورو، معامله را تمام کند، ولی رئالی ها مبلغی حدود 30 میلیون در نظر دارند. یوونتوس هم مبلغی مشابه توپچی های لندن به اضافه دستمزد هفتگی، پیشنهاد داده است.

 



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 20:19 | نویسنده : Amir

یوونتوس در آغاز افتخار آفرینی اش با هدایت مارچلو لیپی در فصل 95-1994 و با ستارگانی همچون روبرتو باجو، آلساندرو دل پیه رو، آنتونیو کونته، آنجلو پروتزی، دیدیه دشام، آنجلو دی لیویو، جیانلوکا ویالی، فابریتزیو راوانلی، یورگن کولر، آلیسیو تاکیناردی، مورنو توریچلی و ....

 

            عکسهای ماندگار (9): یوونتوس فصل 95-1994

 



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 20:5 | نویسنده : Amir

در ديدار مرحله گروهي ليگ جهاني واليبال تيم ملي ايران مقابل صربستان 3 بر 2 شکست خورد.


در بيست و چهارمين دوره مسابقات ليگ جهاني والبيال تيم ملي ايران در سومين مسابقه خود در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي به مصاف صربستان رفت.

صربستان در اين ديدار موفق شد با نتيجه نزديک سه بر دو ايران را شکست دهد.

 

ايران در اين ديدار با ترکيب اوليه سعيد معروف، محمد موسوي، آرمين شکري، فرهاد قائمي، حمزه زريني، امير غفور و فرهاد ظريف به ميدان رفت.

در گيم اول اين مسابقه با وجود اين که ايران بازي خوبي از خود ارائه داد صربستان در نهايت توانست با حساب 26 بر 24 به برتري برسد.

در گيم دوم ايران ابتدا از حريف خود پيش فتاد و اختلافي 6 امتيازي ايجاد کرد اما در ادامه صربستان اين فاصله را جبران کرد تا بازي با حساسيت بيشتري دنبال شود. در نهايت ايران اين گيم را نيز با نتيجه 25 بر 24 به حريف خود واگذار کرد.

در گيم سوم اين ديدار صربستان ابتدا از ايران پيش افتاد اما در ادامه تلاش بازيکنان باعث شد تا در اين گيم در نهايت از حريف خود با اختلاف زيادي پيش بيافتند. شاگردان ولاسکو در اين گيم 25 به 17 حريف خود را شکست دادند.

در گيم چهارم با توجه به پيروزي ايران در گيم سوم با روحيه اي که شاگردان ولاسکو به دست آوردند از همان ابتدا بازي را با قدرت آغاز کردند. ايران از همان ابتدا از حريف خود پيش افتاد تا اينکه در نهايت با نتيجه 25 بر 14 به پيروزي رسيدند تا نتيجه بازي در گيم پنجم مشخص شود.

ايران در گيم آخر از حريف خود شکست خورد تا در نهايت بازيده ميدان شود. ايران اين گيم را 19 بر 17 باخت و با اين نتيجه تنها يک امتياز گرفت.


 



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 19:55 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزي پرگل مقابل پاس همدان به بقا در ليگ برتر اميدوار شد.

ديدار رفت پلي آف ليگ برتر بين دو تيم ذوب آهن و پاس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که ذوب آهن چهار بر دو به برتري رسيد.
سپهر حيدري در دقيقه يک، اسماعيل فرهادي در دقايق 4 و 58 و محسن بياتي‌نيا در دقيقه 45+1براي ذوب آهن گلزني کردند.
محسن ربيع‌خواه در دقيقه 71  و  وحيد علي آبادي از روي نقطه پنالتي 90+1 گل‌هاي پاس را به ثمر رساندند.
محسن ترکي داور مسابقه به محسن بياتي‌نيا، فرشاد بهادراني و اسماعيل فرهادي از ذوب آهن و محسن ربيع‌خواه از پاس کارت زرد نشان داد.
برنده اين ديدار در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به جمع ليگ برتر راه پيدا مي‌کند.
ديدار برگشت 5 تيرماه در همدان برگزار مي‌شود. با اين نتيجه ذوب آهن به بقا در ليگ برتر اميدوار شده است.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 19:54 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال کايزرسلاترن آلمان روز جمعه کريم متمور هافبک ملي پوش الجزايري اينتراخت فرانکفورت را به خدمت گرفت.

 کايزرسلاترن دسته دومي اعلام کرد قرارداد دو ساله با متمور امضا کرده است. کايزرسلاترين چهارمين تيم متمور 28 ساله در بوندس ليگاست. او سال 2004 از استراسبورگ به فرايبورگ پيوست و بعد از چهار فصل به مونشن گلادباخ ( 2011 - 2008 ) و سپس فرانکفورت رفت.

اين بازيکن که در صعود اينتراخت به بوندس ليگا نقش داشت، فصل گذشته در 24 ديدار به ميدان رفت.

فرانکفورت فصل گذشته در رده ششم قرار گرفت.
کايزرسلاترين در رده سوم دسته دو آلمان قرار گرفت اما در بازي پلي اف مقابل هوفنهايم فرصت راهيابي به بوندس ليگا را از دست داد.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 19:13 | نویسنده : Amir

باشگاه پاري سن ژرمن بعد از مذاکره با گزينه هاي متفاوت سرانجام لوران مدافع اسبق تيم ملي فرانسه را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد.


 باشگاه پاري سن ژرمن با آندره ويلاش بواش سرمربي تاتهان، فابيو کاپلو سرمربي تيم ملي ايتاليا، مايکل لادروپ سرمربي سوانزي و گاس هيدينک سرمربي آنژي مذاکره کرد اما سرانجام لوران بلان را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد.

بلان در سال 2009 با بوردو ليگ دسته اول فرانسه موسوم به لوشامپيونا را فتح کرد و با اين تيم قهرماني جام حذفي فرانسه را نيز کسب کرد.او بين سال هاي 2010 تا 2012 نيز سرمربي تيم ملي فرانسه بود.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : Amir

مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند در سفر دوشنبه به کازان در خصوص بازگشت عليرضا حقيقي به صورت قرضي به پرسپوليس گفت‌وگو کنند.

با دعوت مسئولان باشگاه روبين کازان روسيه علي دايي و محمد رويانيان دوشنبه عازم کازان خواهند شد تا ديداري با مسئولين روبين کازان روسيه در خصوص برگزاري بازي‌هاي دوستانه و همکاري في‌مابين داشته باشند اما يکي از اهداف رويانيان و کادر فني در اين سفر اين است که مذاکراتي نيز براي بازگشت حقيقي به صورت قرضي به مدت يک سال به پرسپوليس داشته باشند.

 قرار است در اين باره رويانيان صحبت‌هايي را با مسئولان روبين کازان داشته باشد. اين در شرايطي است که حقيقي قرارداد سه ساله با روبين کازاني‌ها دارد و فقط يک سال از آن گذشته است.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 18:44 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ذوب آهن برابر پاس در نيمه اول به برتري رسيد.

ديدار پلي آف ليگ برتر بين دو تيم ذوب آهن و پاس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد که نيمه اول سه بر صفر به سود ذوب آهن به پايان رسيد.

سپهر حيدري در دقيقه يک و اسماعيل فرهادي در دقيقه چهار و محسن بياتي‌نيا در دقيقه 45+1براي ذوب آهن گلزني کردند.
محسن ترکي داور مسابقه به فرشاد بهادراني و اسماعيل فرهادي از ذوب آهن و محسن ربيع‌خواه از پاس کارت زرد نشان داد.
برنده اين ديدار در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به جمع ليگ برتر راه پيدا مي‌کند. ديدار برگشت 5 تيرماه در همدان برگزار مي‌شود.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 16:54 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (جمعه 21 ژوئن)

ایسکو پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد: ایسکو ستاره جوان مالاگا پیشنهاد پیوستن به رئال مادرید را رد کرد و قصد پیوستن به مربی سابقش مانوئل پیگرینی در تیم منچستر سیتی را دارد.

سالای در راه شالکه 04: آدام سالای مهاجم تیم ماینتس با مبغ 8 میلیون یورو در راه پیوستن به تیم شالکه 04 قرار گرفته است.

رن تولالان را می خواهد: باشگاه رن علاقه مند است جرمی تولالان هافبک تیم مالاگا را به خدمت گیرد.

آیندهوون در آستانه جذب آدام ماهر: آدام ماهر ملی پوش تیم آزدآلکمار در آستانه پیوستن به آیندهوون با مبلغ 9 میلیون یورو قرار دارد. او ممکن است یک قرارداد 4 یا 5 ساله امضاکند.

اینتراخت فرانکفورت علاقه مند به جذب سانتاکروز: باشگاه اینتراخت فرانکفورت قصد جذب یک مهاجم جدید دارد و روکه سانتاکروز مهاجم مالاگا یکی از گزینه های آن ها می باشد. هامبورگ، بایرلورکوزن و شالکه 04 نیز به جذب این مهاجم پاراگوئه ای علاقه مند می باشند.

آرسنال آماده ارائه پیشنهادی 7 میلیون یورویی برای جذب جواج: باشگاه آرسنال آماده است با ارائه پیشنهادی 7 میلیون یورویی (6 میلیون پوندی) تین جواج مدافع 17 ساله دینامو زاگرب را جذب نماید.

موافقت تیاگو با پیوستن به منچستریونایتد: تیاگو آلکانتارا هافبک بارسلونا موافقت خود را با امضای قراردادی 5 ساله با باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد.

ماتا در چلسی خواهد ماند: ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی اعلام کرد که قصد حفظ خوان ماتا هافبک اسپانیایی تیمش را دارد.

آنژی علاقه مند به جذب ام ویلا: یان ام ویلا بازیکن 22 ساله تیم رابین کازان، باشگاه آنژی ماهاچ کالا را علاقه مند به جذب خود می بیند.

المپیک مارسی علاقه مند به جذب ژروینیو: ژروینیو مهاجم تیم آرسنال اعلام کرد که المپیک مارسی علاقه مند به جذبش می باشد.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 16:51 | نویسنده : Amir
  • قالب وبلاگ