تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:8 | نویسنده : Amir

گوارن لاوره با عقد قراردادي يک ساله به تيم فوتبال استقلال پيوست.


گوران لاوره هافبک هجومي و 30 ساله صربستاني که سابقه حضور در تيم پارتيزان بلگراد صربستان و بارنزلي انگلستان را دارد با عقد قراردادي يک ساله به تيم استقلال پيوست.

اين بازيکن طي 48 ساعت آينده طي پروازي به تهران خواهد آمد و در تمرينات استقلال شرکت خواهد کرد.

همچنين جاجا هافبک برزيلي که حتي در تست پزشکي آبي پوشان هم موفق بود به دليل رقم درخواستي بالا امشب راهي کشورش خواهد شد. باشگاه استقلال با جذب کرار عملا حضور جاجا در اين تيم را منتفي کرد.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:7 | نویسنده : Amir

هافبک ملي‌پوش استقلال بالاخره در تمرين‌هاي اين تيم شرکت کرد.


آندرانيک تيموريان در تمرين استقلال حاضر شد و در تمرين‌هاي گروهي شرکت کرد.
اين هافبک ملي‌پوش تيم ملي قراردادي به مدت يک سال با استقلال منعقد کرده و امروز اولين حضورش در تمرين استقلال محسوب مي‌شود.

گفته مي‌شد او تا آستانه توافق با تيم‌هاي قطري پيش رفته بود اما سرانجام اين بازيکن به استقلال پيوست.

تماشاگران حاضر در تمرين امروز استقلال با شعار "آندوي با تعصب" از حضور تيموريان در تمرين تيم‌شان استقبال کردند.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:7 | نویسنده : Amir

مسئولان باشگاه پرسپوليس رضايتنامه کريم انصاري‌فرد را امضا کردند.

 پس از جدايي کريم انصاري‌فرد از پرسپوليس بحث دادن رضايتنامه به اين بازيکن سوژه اصلي محافل ورزشي شده بود. اما با توجه به تصميمات گرفته شده بالاخره رضايتنامه کريم انصاري فرد امضا شده و قرار است به او داده شود.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:6 | نویسنده : Amir

شماره پيراهن بازيکنان استقلال براي فصل بعد مشخص شد.

شماره بازيکنان استقلال براي فصل بعد مشخص شد و به اين ترتيب بازيکنان فصل قبل استقلال عموما بدون تغيير با شماره‌هاي سال قبل‌شان به ميدان خواهند رفت. از نکات جالب شماره‌بندي بازيکنان استقلال رسيدن شماره 8 به پژمان نوري و شماره 21 به عليرضا نيکبخت واحدي است. لباس شماره هشت پيش از اين بر تن مجتبي جباري بود.

به گزارش ايسنا، بر اساس آمار داده شده از سوي باشگاه استقلال، محمد قاضي شماره 11، پژمان نوري شماره 8 ، احمد جمشيديان شماره 20 ، محمد مهدي نظري 32، فردين عابديني 26 ، سيد مهدي رحمتي 1 ، خسرو حيدري 2 ، پژمان منتظري 33 ،‌ آرش برهاني 9، حنيف عمران‌زاده 5، فرهاد مجيدي 7، سياوش اکبرپور 10، جواد نکونام 6 ، ساموئل 3 ،‌ بيک‌زاده 16 ، صادقي 4 ، نيکبخت واحدي 21 و سيد حسين حسيني 22 هستند.

از ديگر نکات جالب اين شماره‌ها حضور جواد نکونام در اين ليست است. گفته مي‌شود اين شماره‌ها هنوز قطعي نيست و گوران لاوره و جاسم کرار قرار است شماره‌هايي را در اختيار خود بگيرند. هنوز شماره اين دو بازيکن جديد استقلال مشخص نشده است.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:5 | نویسنده : Amir

مدافع 27 ساله رئال مادريد با امضاي قراردادي چهار ساله به ناپولي پيوست.

رائول آلبيول با امضاي قراردادي 4 ساله به ارزش 12 ميليون يورو به ناپولي پيوست.

انتقال اين بازيکن به ايتاليا قطعي شده بود اما تأييد رسمي آن امروز روي وب‌سايت باشگاه ناپولي منتشر شد. مدافع اسپانيايي، يک هفته پيش از اين اعلام رسمي، معاينات پزشکي را در ناپل انجام داد اما قرارداد رسمي را امروز به امضا رساند.

آلبيول دومين بازيکن رئال مادريد است که به اين تيم ملحق مي‌شود. پيش از اين کايخون از رئال راهي اين تيم ايتاليايي شده بود. رافا بنيتس به تازگي هدايت ناپولي را بر عهده گرفته است و به نظر مي‌رسد، سومين خريد اسپانيايي اين تيم در هفته‌هاي آينده نيز انجام شود.

سومين بازيکن رئالي که در تابستان به رئال ملحق خواهد شد، احتمالا گونزالو هيگواين، مهاجم آرژانتيني رئال خواهد بود. باشگاه با پرداخت 35 ميليون يورو براي اين بازيکن 25 ساله موافقت کرده است.

رائول آلبيول افتخارات زيادي از قهرماني در کوپا‌دل‌ري تا جام‌جهاني را در کارنامه دارد. او همچنين برخي افتخارات فردي از جمله بازيکن پديده سال در لاليگا را در سال 2006 به خود اختصاص داده است.

بازيکن 27 ساله بيش از 160 بازي براي والنسيا و 110 بار براي رئال مادريد به ميدان رفته است. در کل آلبيول در 335 بازي به ميدان رفته و 12 بار گلزني کرده است.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:4 | نویسنده : Amir

نشست خبري رونمايي از توپ هاي ليگ برتر براي فصل جديد برگزار شد.


در اين جلسه، جعفري، مدير شرکت آل اشپورت عنوان کرد: سعي کرده ايم در توپ جديد استاندارها را به طور کامل رعايت کنيم. براي مثال در بحث باد توپ خيلي دقت داشته ايم. اگر باد داخلي توپ بيش از اندازه مجاز باشد مي تواند به بازيکن آسيب برساند. اگر کمتر هم باشد از سرعتش کاسته خواهد شد.

وي درباره اينکه آيا سازمان ليگ سفارشي در طراحي توپ داشته است يا نه گفت:طراحي توپ مخصوص آل اشپورت است.7،8 طرح را به سازمان ليگ ارائه کرديم و يکي از آنها انتخاب شد.اين مدل توپ دقيقا در ليگ دو فرانسه استفاده مي شود و به جاي سبز فسفري روي آن نارنجي نقش بسته است.ما آن مدل توپ ها را با رنگ بندي جديد انجام داديم. جعفري درباره اينکه سال گذشته اتفاق افتاد که توپ بازي ها پاره شد گفت:پارسال نسل جديد توپ ها بودند.البته در مسابقات آسيايي هم اين اتفاق افتاد.پاره شدن توپ هم طبيعي به نظر مي رسد اما قطعا اين اتفاق در سال جديد رخ نمي دهد. مدير آل اشپورت درباره قرارداد اين شرکت با تيم ملي گفت:قرارداد سه ساله با تيم ملي داريم و تا پايان جام جهاني و جام ملت ها به آن ادامه مي دهيم. وي درباره توليد توپ هاي تقبلي گفت:ما يک سري توپ براي تمرين به باشگاه ها داده بوديم اما در يکي،دو سال اخير برخي باشگاهها توپ هايي را خارج از سازمان ليگ تهيه کرده بودند.آنها اعتراض مي کردند که توپ سنگين است بعد ديديم که اصلا توپ ما نيست.بنابراين طراحي رنگ را هم براي سازمان ليگ انجام داديم تا ثبت شده خودشان باشد.وقتي اين طرح را به صورت انحصاري انجام بدهيم مي توانيم منبع درآمدزايي هم براي سازمان ليگ باشد. جعفري درباره اينکه اگر توپ هاي تقلبي همچنان وارد بازار شوند چه مي کند اظهار داشت:به صورت حتم سازمان ليگ پيگيري مي کند و ما هم پيگيري مي کنيم. وي درباره انتقاد دروازه بان ها از تغيير جهت توپ ها در فصل گذشته گفت:توپ هاي نسل جديد براي دروازه بان قابل تشخيص نيست و اين مورد تاييد فيفاست.فيفا مي خواست دروازه ها را بزرگتر کند اما وقتي جابولاني آمد و گل هاي غيرمنتظره شکل گرفت،مربيان و دروازه بان ها اعتراض کردند اما فيفا اهميتي به انتقادات قائل نشد و گفت مي خواهد گل ها بيشتر شوند تا جذايبت مسابقات هم بالاتر برود.در آينده هم شاهد استفاده از نسل جديد توپ ها خواهيم بود. جعفري درباره اينکه آيا اين توپ ها در برف و شب هم کيفيت لازم را دارند يا نه گفت:بله،اين توپ ها در برف هم جواب مي دهند.در شب هم براقي که توپ دارد مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:4 | نویسنده : Amir

قيمت بليت‌هاي ليگ برتر سيزدهم از سوي فدراسيون فوتبال اعلام شد.


به پيشنهاد سازمان ليگ برتر و تاييد فدراسيون فوتبال قيمت بليت هاي ليگ برتر سيزدهم در ورزشگاه آزادي، ديگر ورزشگاه‌هاي تهران و شهرستان‌ها اعلام شد.

بر اين اساس، بليت‌هاي جايگاه ورزشگاه آزادي شامل دو طرفين دو جايگاه ويژه، 150000 ريال، طبقه اول ورزشگاه آزادي، 80000 ريال و طبقه دوم ورزشگاه آزادي 50000 ريال تعيين شده است.

بهاي بليت در ديگر ورزشگاه‌هاي تهران و همچنين ورزشگاه‌هاي مختلف شهرستان‌ها، 50000 ريال اعلام شده است.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:3 | نویسنده : Amir

نماينده باشگاه پرسپوليس براي مذاکره با عجمان امارات در خصوص جذب خلعتبري عازم امارات مي‌شود.


مسئولان باشگاه پرسپوليس با توجه به تاييد دايي به دنبال جذب محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي‌پوش کشورمان هستند.
از همين رو پس از پيگيري‌هاي انجام شده قرار است نماينده باشگاه پرسپوليس طي دو روز آينده سفري به امارات داشته باشند تا با مسئولان باشگاه عجمان ديدار کنند.

گفتني است مسئولان باشگاه پرسپوليس تاکيد زيادي مبني بر به خدمت گرفتن خلعتبري دارند.

 



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 13:47 | نویسنده : Amir

هافبک عراقي مجددا به تيم فوتبال استقلال پيوست.


جاسم کرار هافبک عراقي که دو فصل پيش به دليل درگيري با مجتبي جباري از اين باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبي پوشان پايتخت بازگشت.

کرار در زمان سرمربيگري مظلومي در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادي يک ساله به استقلال بازگشت.

اين بازيکن با شماره 13 در فصل جديد بازي خواهد کرد.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Amir

گزارشات رسیده از کشور ایتالیا، حاکی از آن است که باشگاه ناپولی با رئال مادرید بر سر انتقال مهاجم آرژانتینی به این تیم به توافق رسیده است.

ناپولی با ایگواین به توافق رسیده است

پس از این‌که ناپولی در پروژه جذب لئوناردو دامیائو به مشکلاتی برخورد کرد، دوباره پرونده جذب ایگواین را از سر گرفت، بر اساس گزارش کوریره دلو اسپرت روزنامه معتبر ایتالیایی، ناپولی با باشگاه رئال مادرید با توافقی 35 میلیون یورویی برای این انتقال رسیده است و اکنون نوبت آن است که رضایت بازیکن را نیز جلب کند.

گونزالو ایگواین آرژانتینی در تابستان امسال با باشگاه های زیادی از جمله یوونتوس و آرسنال مذاکراتی را انجام داد، اما به توافقی با آن‌ها نرسید. از طرفی ناپولی با درآمدی 65 میلیون یورویی از انتقال ادینسون کاوانی به پاریس سنت ژرمن به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای مهاجم سابق خود است.

نام زلاتان ابراهیموویچ نیز برای جانشینی کاوانی در ناپولی شنیده می‌شود.



  • قالب وبلاگ