تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:28 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


گرت بیل با 94 میلیون پوند راهی رئال می شود: سرانجام انتقال گرت بیل به رئال مادرید مراحل پایانی خود را سپری می کند و این بازیکن با رقم 94 میلیون پوندی راهی لوس بلانکوس می شود.

مالاگا الحمدویی را می خواهد: باشگاه مالاگا قصد دارد منیر الحمدویی بازیکن تیم فیورنتینا را به خدمت گیرد.

رم قصد دارد لیاییچ را جانشین لاملا کند: اریک لاملا در آستانه پیوستن به تاتنهام قرار دارد و باشگاه رم قصد دارد آدم لیاییچ بازیکن تیم فیورنتینا را جانشین او نماید.

ناپولی علاقه مند به جذب آلدرویلد: باشگاه ناپولی علاقه مند است توبی آلدرویلد مدافع 24 ساله آژاکس را به خئمت گیرد.

رم علاقه مند به جذب بازیکن جوان بارسا: باشگاه رم علاقه مند است آنتونیو سانابریا مهاجم جوان پاراگوئه ای بارسلونا را که تا سال 2015 قرارداد دارد، به خدمت گیرد.

مذاکره مجدد اینترمیلان با فرناندو: اینترمیلان بار دیگر تلاش می کند که فرناندو هافبک تیم پورتو را جذب نماید.

اریکسن برای چهارمین بار به زنیت نه گفت: باشگاه زنیت سن پطرزبورگ برای چهارمین به کریستین اریکسن هافبک تیم آژاکس پیشنهاد داد و بار دیگر با جواب منفی این بازیکن دانمارکی مواجه شد. اریکسن قصد دارد قراردادش را که در ژوئن 2014 خاتمه می یابد تمدید نماید.

بیزاری به جنوا نخواهد رفت: متئو ماتراتزی ایجنت آلبانو بیزاری دروازه بان لاتزیو امکان پیوستن وی به جنوا را تکذیب کرد.

دیه گو لاکسالت به صورت قرضی به بولونیا پیوست: دیه گو لاکسالت بازیکن اروگوئه ای و 20 ساله اینترمیلان به صورت قرضی به باشگاه بولونیا پیوست.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:26 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


الماندر به صورت قرضی به نورویچ پیوست: یوهان الماندر مهاجم سوئدی گالاتاسارای به صورت قرضی و تا پایان فصل به نورویچ سیتی پیوست.

شالکه خواهان پودولسکی: باشگاه شالکه قصد دارد یک وینگر به تیم خود اضافه کند و لوکاس پودولسکی که کاملا از حضور در آرسنال خوشحال نیست، هدف اصلی شالکه می باشد.

مک لارن هدایت تیم زیر 21 ساله های انگلستان را بر عهده می گیرد: استیو مک لارن در حال مذاکره برای بر عهده گرفتن سمت سرمربیگری تیم زیر 21 ساله های انگلستان و جانشینی استیوارت پیرس می باشد.

نیوکسل علاقه مند به جذب گورکوف: بافه تیمبی گومیس تنها گزینه فرانسوی مدنظر نیوکسلی ها نیست، بلکه آن ها قصد دارند هم تیمی اش در تیم لیون یعنی یوان گورکوف را نیز جذب نمایند.

لیورپول در آستانه جذب هیوز: باشگاه لیورپول با پیشنهادی 10 میلیون پوندی در آستانه جذب ویل هیوز ستاره جوان دربی کانتی قرار دارد. لیورپول قصد دارد وی را تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار دربی قرار دهد.

وست بروم علاقه مند به جذب مولینارو: باشگاه وست برومویچ قصد دارد کریستین مولینارو مدافع چپ 30 ساله تیم اشتوتگارت را به خدمت گیرد.

آدبایور قصد دارد در تاتنهام بماند: امانوئل آدبایور مهاجم تیم تاتنهام قصد دارد علی رغم اینکه در برنامه های آندره ویلاس بواس جایی ندارد، در این تیم لندنی بماند.

سیتی برای جذب دمیکلیس 5 میلیون یورو می پردازد: باشگاه سیتی پس از ناکامی در جذب پپه مدافع رئال مادرید، قصد دارد مارتین دمیکلیس که به تازگی به اتلتیکو مادرید منتقل شده است را با 5 میلیون یورو جذب نماید.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:24 | نویسنده : Amir

گزارش های منتشره در رسانه های ایتالیایی حاکی از احتمال انتقال مارکینیو هافبک تیم رم در تابستان جاری به تیم یوونتوس می باشد.



بیانکونری قصد دارد قبل از پایان فصل نقل و انتقالات پیشنهادی جهت جذب مارکینیو به باشگاه رم ارائه دهد.

این بازیکن 27 ساله فصل گذشته از تیم فلومیننزه برزیل راهی رم شد. او 26 بار برای رم به میدان رفت، اما در 15 بار آن به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد.

این بازیکن پیش از این برای بازگشت به کشورش لینک شده بود، اما اسکای معتقد است وی می تواند با حضور در یوونتوس در سری آ باقی بماند.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 17:24 | نویسنده : Amir

آرسن ونگر پس از شکست در خرید گونزالو هیگواین و لوئیز سوارز حال به دنبال کریم بنزما و آنخل دی ماریا خواهد رفت.



آرسنال در حال آماده کردن پیشنهادی به منظور خرید دو بازیکن رئال مادرید می باشد.
گزارش ها حاکی از آن است که که توپچی ها پیشنهادی را به مبلغ 35 میلیون پوند برای خرید بنزما در نظر گرفته اند، کریم بنزما سال 2009 با مبلغ 30 میلیون پوند از لیون به رئال مادرید ملحق شد.

لندنی ها به جز بنزما به دنبال خرید آنخل دی ماریا نیز می باشند، ارزش این بازیکن حدود 15 میلیون یورو تخمین زده شده است.
آرسنالی ها در تابستان بسیاری از هدف های خود را از دست دادند، بازیکنانی نظیر سوارز یا هیگواین که به ناپولی ملحق شد.

پس از شکست آرسنال برابر استون ویلا بسیاری از هوادارن ناراضی بودند و آرسن ونگر تصمیم گرفت که دوباره برای کامل کردن تیم خود اقدام کند.
آرسن ونگر به غیر از این دو بازیکن رئال مادرید به دنبال یوهان کابای، جفری کوندوگبیا و آتسوتو اوچیدا نیز می باشد.

اگر بنزما از ترکیب مادرید جدا شود کارلو آنجلوتی باید به فکر خرید یک مهاجم جدید باشد زیرا هیگواین پیش تر از این تیم جدا شده و رئال در این پست تنها موراتا را در اختیار دارد.
پیگیری ها نشان از این می دهد که گرت بیل در روزهای آینده قراردادش را با رئال ثبت می کند و به این تیم اضافه می شود.
در صورت اضافه شدن گرت بیل، آنخل دی ماریا موقعیت خود را در ترکیب رئال مادرید از دست خواهد داد، او تا به حال به عنوان بخشی از قرارداد گرت بیل هم حتی به تاتنهام پیشنهاد شده است.

اما حال به نظر می رسد توپچی ها قصد دارند هر طوری شده این بازیکن 25 سال را به تیم خود اضافه نمایند.
گفتنیست مردان آرسن ونگر دیشب در دیدارهای مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فنرباغچه رفتن و توانستند این تیم را 3 بر 0 شکست دهند.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : Amir

شالکه برای جذب وینگر 28 ساله آلمانی آرسنال دست به کار شده است.



قبل از این تیم های تاتنهام، وولفسبورگ و گالاتاسارای برای خرید پودولسکی اقدام کرده بودند اما به نظر می رسد پیشنهاد شالکه جدی تر از این تیم ها باشد.

شالکه پس از جدایی میشل باستوس به دنبال یک جانشین برای او بود. در هفته گذشته هونتلار هم مصدوم شد و یک ماه از همراهی تیم بازماند، در بازی دیشب مقابل پائوک سالونیکی جفرسون فارفان هم مصدوم شد، تا مشکلات این تیم در خط حمله بیشتر شود. آبی های سلطنتی فوتبال آلمان به دنبال یک وینگر چپ می گردند و جدیدترین هدف آن ها لوکاس پودولسکی است.

هورست هلدت مدیر ورزشی شالکه گفت: "من فعلا در این باره چیزی نمی توانم بگویم" .

پودولسکی که دومین فصل حضورش در آرسنال را سپری می کند در بازی هفته اول لیگ برتر مقابل آستون فقط برای چند دقیقه به میدان رفت. در بازی دیشب مقابل فنرباحچه هم پودولسکی تا دقیقه 81 روی نیمکت حضور داشت.

پودولسکی در آخرین مصاحبه اش به بیلد گفت: "من با پیشنهادهای زیادی رو به رو می شوم، اما من به آن ها زیاد توجه نمی کنم. من با آرسنال قراداد دارم و دلیلی برای جدایی از تیم نمی بینم، فوتبال حرفه ای پیچیده است اما هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است" .

شالکه در صورت رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان 20 میلیون دریافت می کند، همچنین از دو تیم سیتی و لیورپول پیشنهاد 22/5 میلیون یورویی برای پاپادوپولوس مدافع یونانی خود دارد و در صورت توافق آرسنال می تواند هزینه انتقال پودولسکی را از این منابع تامین کند.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 17:21 | نویسنده : Amir

تيم ملي واليبال جوانان ايران در نخستين روز رقابت‌هاي جهاني ترکيه با نتيجه 3 بر 1 مقابل استوني به پيروزي رسيد.

تيم ملي واليبال جوانان ايران در نخستين روز رقابت‌هاي جهاني ترکيه برابر استوني به ميدان رفت.

ملي‌پوشان جوان ايران در حالي که تا اواسط ست نخست برتري خود را مقابل استوني حفظ کرده بودند، در دقايق پاياني اين ست دچار اشتباهات فردي شدند و در نهايت با نتيجه 25 – 22 شکست خوردند.

شاگردان فرهاد نفرزاده که نمي‌خواستند مقابل تيم نه چندان قدرتمند استوني امتياز بدهند، در ادامه به بازي برگشتند و با ارائه يک نمايش خيره کننده و چشمگير، ست‌هاي دوم و سوم را به ترتيب با امتياز 25 – 11 و 25 – 17 به سود خود تمام کردند.

کاپيتان جواد حسين‌آبادي و ميلاد عبادي‌پور در اين بازي نمايش فوق‌العاده‌اي داشتند و با آبشارهاي مهار نشدني خود بارها سد دفاعي حريف را شکستند.

تيم ملي واليبال جوانان ايران مقابل استوني با ترکيب ميلاد عبادي‌پور، حميد حمودي، محمد فلاح، ابوالفضل قلي‌پور (ليبرو)، جواد حسين‌آبادي، آرش تقوي و علي محمد فتحعلي بازي را آغاز کرد و در ادامه مصطفي باقري، جواد معنوي نژاد و قاسم کارخانه نيز به بازي رفتند.

تيم ملي واليبال جوانان ايران با لباس‌هاي سرخ رنگ مقابل تيم يکدست آبي‌پوش استوني به ميدان رفت.

تيم ملي واليبال جوانان ايران در نهايت مقابل استوني با نتيجه 3 بر يک و امتيازهاي 25 – 22 ، 11 – 25 ، 17 – 25 و 25 بر 22 پيروز شد.

ملي‌پوشان جوان ايران در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها با تيم‌هاي آرژانتين، ژاپن، مکزيک و استوني هم‌گروه هستند.

واليباليست‌هاي جوان ايران در ادامه مسابقات جهاني فردا از ساعت 17 به وقت محلي بايد به مصاف تيم ملي آرژانتين بروند.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

پس از اینکه میلان موفق نشد کیسوکه هوندا هافبک ژاپنی زسکا مسکو را از ابتدای فصل به خدمت گیرد، اکنون قصد دارد کریستین اریکسن و لاندون داناوان را جذب کند.


روسونری با هوندا به توافق رسید که به عنوان بازیکن آزاد در ژانویه راهی میلان شود، اما تاکنون تلاش آن ها برای متقاعد کردن زسکا مسکو برای حضور وی از ابتدای فصل بی نتیجه بوده است.

به گزارش emerging، یکی از اهداف باشگاه میلان، جذب لاندون داناوان ستاره تیم لس آنجلس گلکسی می باشد. این پیشنهاد می تواند، داناوان را پس از حضور در بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و اورتون، بار دیگر به فوتبال اروپا بازگرداند.

میلان پس از جذب دیوید بکهام به صورت قرضی در فصول گذشته، رابطه خوبی با این باشگاه آمریکایی دارد و قصد دارد دیگر ستاره این تیم را به خدمت گیرد.

نامزد دیگر میلان برای این پست کریستین اریکسن ستاره دانمارکی باشگاه آژاکس آمستردام می باشد، که به نوشته روزنامه Die Telegraaf هلند، پیشنهادی 10 میلیون یورویی از جانب میلان برای جذب وی ارائه شده است. لیورپول و آرسنال نیز علاقه مند به جذب این بازیساز 21 ساله می باشند.

لازم به ذکر است میلان در صورتی خود را تقویت خواهد کرد، که مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را به دست آورد. شاگردان آلگری در دیدار رفت مرحله پلی آف این مسابقات در زمین آیندهوون با نتیجه 1-1 متوقف شدند



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:49 | نویسنده : Amir

يوهان الماندر مهاجم سوئدي تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه روز چهارشنبه با قرارداد قرضي يک ساله به نوريچ سيتي پيوست.


الماندر 32 ساله قبل از انتقال به گالاتاسراي در سال 2011 از تولوز فرانسه به بولتون منتقل شده بود.
 الماندر هشتمين بازيکن ( سومين مهاجمي ) است که تابستان امسال به نوريچ پيوست.

ريکي فان ولفسوينکل 25 ساله، ملي پوش هلندي که دو فصل گذشته 15 گل براي اسپورتينگ پرتغال به ثمر رساند و گري هاپر انگليسي از سلتيک گلاسکو بازيکنان جديد خط حمله نوريچ را تشکيل مي دهند.

هاپر در سه فصل گذشته 63 گل براي سلتيک به ثمر رساند و فصل گذشته در ليگ قهرمانان اروپا سه گل زد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:25 | نویسنده : Amir

گزارش های منتشره حاکی از این است دوان زاپاتا مهاجم تیم استودیانتس پس از سپری کردن تست های پزشکی، با مبلغ 5 میلیون یورو راهی ناپولی خواهد شد.


این مهاجم کلمبیایی طی هفته های گذشته قصد داشت به کویینز پارک رنجرز بپیوندد، اما به دلیل صادر نشدن ویزای کارش نتوانست راهی انگلستان شود. پس از آن گفته می شد وی با ساسولو به توافق رسیده است.

به گزارش Sky Sport Italia، علی رغم اینکه ساسولو اعلام کرد با این مهاجم به توافق رسیده است، اما وی در تست پزشکی باشگاه ناپولی شرکت کرده است.

انریکه لومباردی رییس باشگاه استودیانتس به روزنامه Diagonales گفت: "ما بسیار به این انتقال نزدیکیم، اما هنوز هم برخی از جزئیات قرارداد باقی مانده است. مذاکره مستقیم با باشگاه، یک فرایند دشوار است."




تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:24 | نویسنده : Amir

به گزارش رسانه های انگلیسی باشگاه لیورپول پیشنهاد 10 میلیون پوندی ناپولی برای جذب مارتین اشکرتل را رد کردند.


این مدافع اسلواک برای اولین بار از زمان حضور در آنفیلد در پنج سال گذشته به خروج از این باشگاه نزدیک شده بود و رافا بنیتز سرمربی سابق لیورپول خواهان جذب وی بود. تیم های منچسترسیتی و زنیت نیز علاقه مند به جذب این مدافع شده بودند.

لیورپول پیشنهاد 10 میلیون پوندی ناپولی برای جذب این مدافع 28 ساله را رد کرد. دلیل آن نیز مصدومیت سباستین کوتز هم تیمی وی می باشد که به احتمال فراوان شش ماه دور از میادین خواهد بود و در نتیجه لیورپول به وجود اشکرتل نیازمند است.

باشگاه لیورپول پیش از این پپه رینا دروازه با ن مجرب خود را به صورت قرضی به باشگاه ناپولی واگذار کرده بود.

دیگر هدف ناپولی در فصل نقل و انتقالات توماس فرمائلن مدافع 27 ساله و بلژیکی تیم آرسنال می باشد.



  • قالب وبلاگ