تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, | 17:26 | نویسنده : Amir

سازمان ليگ برنامه‌هاي هفته هجدهم، نوزدهم و بيستم ليگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال برنامه سه هفته اول از دور برگشت را اعلام کرد:

هفته هجدهم ؛ گراميداشت ولادت حضرت عيسي مسيح (ع)

سه‌شنبه 5/10/91

فولاد خوزستان _ داماش، ساعت 15، ورزشگاه تختي، اهواز

ذوب آهن_ فجر شهيد سپاسي، ساعت 15، ورزشگاه فولاد‌شهر

پيکان_ صباي قم، ساعت 15 ورزشگاه تختي، تهران


ملوان_ استيل گهر درود، ساعت 15، در ورزشگاه تختي، انزلي

راه‌آهن_ نفت تهران، ساعت 15، در ورزشگاه اکباتان، تهران

مس کرمان_ سپاهان ساعت 15، در ورزشگاه امام علي، کرمان

پرسپوليس نفت‌ آبادان، ساعت 17.30 در ورزشگاه آزادي، تهران

چهارشنبه 6/10/91

سايپا _‌تراکتور‌سازي، ساعت 15، در ورزشگاه انقلاب، کرج

آلومينيوم _ استقلال، ساعت 17.30 در ورزشگاه خليج فارس، بندر‌عباس

هفته نوزدهم؛ گراميداشت اربعين سالار شهيدان امام حسين (ع)

يکشنبه 10/10/91

نفت آبادان _ ملوان، ساعت 15 در ورزشگاه تختي، آبادان

سپاهان _ فولاد خوزستان، ساعت 15، در ورزشگاه ذوب آهن، فولاد‌شهر

صباي قم _ ذوب آهن، ساعت 15، در ورزشگاه يادگار امام، قم

گهر درود_ راه‌آهن، ساعت 15، در ورزشگاه انقلاب، کرج

فجر شهيد سپاسي_ پرسپوليس، ساعت 15، در ورزشگاه حافظيه، شيراز

دوشنبه 11/10/91

داماش گيلان - آلومينيوم هرمزگان ساعت 15 ورزشگاه عضدي رشت

نفت تهران _ مس کرمان، ساعت 15 در ورزشگاه شهيد دستگردي، تهران

تراکتور‌سازي_ پيکان، ساعت 15، در ورزشگاه يادگار امام، تبريز

استقلال_ سايپا، ساعت 17.30 در ورزشگاه آزادي، تهران

هفته بيستم؛ گراميداشت تکريم ايام ارتحال پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)

جمعه 15/10/91

نفت آبادان _ فجر شهيد سپاسي، ساعت 15، در ورزشگاه تختي، آبادان

ملوان _ صباي قم، ساعت 15، در ورزشگاه تختي، انزلي

راه‌آهن_ سپاهان، ساعت 15، در ورزشگاه اکباتان، تهران

پرسپوليس_ استيل گهر درود، ساعت 17.30 در ورزشگاه آزادي، تهران

شنبه 16/10/91

پيکان _ داماش، ساعت 15، در ورزشگاه تختي، تهران

سايپا_ فولاد خوزستان، ساعت 15، در ورزشگاه انقلاب، کرج

آلومينيوم_‌نفت تهران، ساعت 15، در ورزشگاه خليج فارس، بندرعباس

مس کرمان_ تراکتورسازي، ساعت 15، در ورزشگاه امام علي، کرمان

ذوب آهن _ استقلال، ساعت 17.30 در ورزشگاه ذوب آهن، فولاد‌شهر



تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال سپاهان با برتري برابر داماش به يک قدمي استقلال رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال 5 ديدار به صورت همزمان از ساعت 15:15 آغاز شد که نتايج زير به دست آمد:

سپاهان 3– داماش صفر

گل‌ها: محمدرضا خلعتبري 50 و 84 و محرم نويدکيا 65 براي سپاهان

اخراج: محمد مختاري 91 از داماش

نفت آبادان يک – ذوب آهن يک

گل‌ها: روح‌الله عرب 73 براي نفت و پيام صادقيان 59

صبا صفر – راه‌آهن يک

گل: بهادر عبدي 52

گهر درود صفر – مس يک

گل: رضا عنايتي 70

شهرام گودرزي از مس 87 پنالتي از دست داد.

نفت تهران صفر – سايپا صفر



تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : Amir

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

 

این اعتقاد شیطان پرستی دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:

 

Atheism - : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.

Not dualistic - : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.

Autodeists - : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.

Materialistic - : اعتقاد به اصالت ماده


- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.

 

- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

 

- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.

 

- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.

 

در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .

در ذیل برخی از نمادها كه به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن ، شلوار ، كفش ،‌ ادكلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :

 

 


نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان‌گرایی به همراه دایره حذف كنیم ، آن وقت یك ستاره پنج‌ضلعی بر جای می‌ماند كه همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می‌ماند .

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینكه انواع آن گاه پنج‌ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شكل در میان نمادهای شیطان‌پرستان به چشم می‌خورد .

برخی از شیطان‌گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان‌گرایی را در نقشه ذیل توصیف می‌نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)

 

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

درمیان پنتاگرا‌های قبلی تصویر سر یك بز تعبیه شده است كه اقدامی ضد مسیحی ، ‌به این معناست كه مسیحیان معتقدند كه مسیح همچون یك بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینكه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می‌دانند این آرم را انتخاب كرده‌اند.

 

*******نمادهای شیطان پرستی********

 

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

666:یك سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مكاشافات 13:18 « ... پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا كه عدد انسان است و عددش 666 است . »  از سال‌ها پیش تاكنون این عدد با اشكال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ كشور مشاهده می‌شد .

 

 

*******نمادهای شیطان پرستی********

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

 

صلیب وارونه (upside down cross ) : این نماد و حكایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین  است.صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راك انواع مختلف آنرا به همراه دارند.

 

*******نمادهای شیطان پرستی********

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

نماد صلیب شكسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc):چرخ خورشید یك نماد باستانی است كه در برخی فرهنگ‌های دینی همچون كتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .

لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به كار رفت ،‌ لكن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی كردند .

 

 

*******نمادهای شیطان پرستی********


نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

 

چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفكری نیز به كار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .این علامت در پیشگویی،‌ جادوگری، نفرین‌گری و كنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریكایی به كار رفته است .



تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 15:7 | نویسنده : Amir

وقتی شیطان سواری می‌گیرد

ولایت شیطان

 داستانک:

به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان»! لبخند زد.

پرسیدم: «چرا می‌خندی؟»

پاسخ داد:«از حماقت تو خنده‌ام می گیرد»

پرسیدم: «مگر چه کرده‌ام؟»

گفت: «مرا لعنت می‌کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده‌ام»

با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می‌خورم؟!»

جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده‌ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می‌زند.»

پرسیدم: «پس تو چه کاره‌ای؟»

پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز ".

 

سوارکاری به سبک شیطان

آنچه در صدر نوشتار حاضر خواندید اگرچه یک داستان کوتاه خیالی است اما حکایت از یک امر واقعی دارد و آن اینکه شیطان که گاهی نفس چموش و سرکش آدمی را می‌‌جهاند خود البته سوارکار ماهری است و از گرده‌ی مردم سواری می‌گیرد؛ این را من نمی‌گویم که صادق مصدق در کتاب آفتاب آفرینش می‌گوید؛ آنجا که می‌فرماید:

قَالَ أَرَأَیتَکَ هَذَا الَّذِی کَرَّمْتَ عَلَی لَئِنْ أَخَّرْتَنِ إِلَى یوْمِ الْقِیامَةِ لَأَحْتَنِکَنَّ ذُرِّیتَهُ إِلَّا قَلِیلًا(الإسراء/62)

(سپس) گفت: «به من بگو، این کسی را که بر من برتری داده‌ای (به چه دلیل بوده است؟) اگر مرا تا روز قیامت زنده بگذاری، همه فرزندانش را، جز عده کمی، گمراه و ریشه‌کن خواهم ساخت!»

اما چه کسانی به شیطان سواری می‌دهند؟

کسانی که ولایت شیطان را پذیرفتند، و دست رفاقت به سوی او داز کرده‌اند. تعبیر قرآن درباره ایشان چنین است:

إنَّما سُلطانُهُ عَلَی الَّذینَ یَتَوَلَّونَهُ والَّذینَ هُم بِهِ مُشرِکون.

تسلط او تنها بر کسانی است که او را به سرپرستی خود برگزیده‌اند، و نها که نسبت به او [= خدا] شرک می‌ورزند (و فرمان شیطان را به جای فرمان خدا، گردن می‌نهند).

در جایی دیگر "خداوند در باره کسانی که تحت ولایت شیطان‏اند فرمود: (کُتب علیه أنه من تولاه فأنه یضلّه و یهدیه إلی عذاب السعیر)[1] کار شیطان این است که زمام افراد تحت ولایت خود را می‏گیرد و او را تا جهنم هدایت می‏کند، چنانکه شیطان فرزندان آدم (علیه السلام) را تهدید به احتناک می‏کند. به خدای سبحان عرض کرد: آدم را که بر من گرامی‏داشتی، (لأحتنکنّ ذریّته)[2] همان طور که زمامدار اسب، زمام یا حنک یا افسار اسب را به دست می‏گیرد و بر او سوار می‏شود و به هر جا بخواهد، راهنمایی می‏کند، شیطان هم تبهکار را احتناک می‏کند و به گردنش افسارزده بر او سوار می‏شود یا بر او بار می‏نهد تا آن را به مقصد برساند. (3)

همان‏گونه که سوارکارِ مسلّط، افسار را در حَنَک اسب می‏گذارد، در نتیجه آن را در اختیار خود می‏گیرد و به هر جا و هرگونه بخواهد اسب را می‏راند، شیطان نیز گروهی را به بند می‏کشد و بر گُرده آنان سوار می‏شود

 

 

 

سهم‏خواهی شیطان

"شیطان در برابر ذات اقدس الهی استکبار ورزید؛ سپس در صدد تقسیم بندگان برآمد و در نتیجه گروهی بنده خدا و عده‏ای بنده او شدند؛ یعنی خودش را شریک خدا قرار داد و در حوزه ربوبیت الهی درآمد، از این رو گفت: (لأتَّخِذَنَّ مِن عِبادِکَ نَصیباً مَفروضا). البته شیطان مدّعی قدرت فی الجمله مستقل در بندگان خداست؛ یعنی:

 1. وجود خداوند را انکار ندارد.

 2. قدرت الهی را در جهان قبول دارد.

 3. برای خود سهمی از اقتدار در بخش اضلال و گمراه کردن قائل است.

 4. هرگز همانند فرعون نگفت و نمی‏گوید: (ماعَلِمتُ لَکُم مِن إلهٍ غَیری)[4] و (أنا رَبُّکُمُ الأعلی)[5] هرچند در خصوص تدبیر مردمی باشد.

 5. آنچه را سهم خود قرار داد، همچنان تحت تدبیر پروردگار باقی‏اند، چون بندگان او هستند.

به هر روی ابلیس بنده‏ای فرمانبر می‏طلبد، بدین جهت صریحاً به خدا می‏گوید که از بندگان او سهمی جداشده می‏برد: (نَصیباً مَفروضا).البته شیطان به اغوای همگان طمع می‏ورزد؛ ولی به «مخلَصان» نفوذ ندارد و تنها از دیگران سهمی می‏برد، چون گروهی عبد محض و خالص و بعضی برده مُکاتَب یا عبد مدبّر شیطان و برخی برده‏ای هستند که نیمی از آنان آزاد شده است. شیطان به هر اندازه که بتواند بندگان خدا را به عبودیت خود می‏کشاند و ولی آنان می‏گردد و به آن‏ها خسارت می‏زند: (والَّذینَ کَفَرُوا أولِیاۆُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النُّورِ إلی الظُّلُمات).[7] وی بندگان خدا را احتناک می‏کند: (قالَ أرَأیتَکَ هذا الَّذی کَرَّمتَ عَلَی لَئِن أخَّرتَنِ إلی یَومِ القِیامَةِ لأحتَنِکَنَّ ذُرِّیَّتَهُ إلاّقَلیلا)[8] یعنی همان‏گونه که سوارکارِ مسلّط، افسار را در حَنَک اسب می‏گذارد، در نتیجه آن را در اختیار خود می‏گیرد و به هر جا و هرگونه بخواهد اسب را می‏راند، شیطان نیز گروهی را به بند می‏کشد و بر گُرده آنان سوار می‏شود، چنان‏که نمی‏توانند به راه دیگری بروند، در نتیجه توبه برای آن‏ها ناشدنی یا سخت می‏شود، هرچند در پی آن باشند. هر که را شیطان افسار زند، به فرمان او (شیطان) حرکت می‏کند".[9]

 گفتنی است که مراد از «عباد»، بندگان تکوینی است که جامع عباد تشریعی و غیرتشریعی است، نه خصوص بندگان تشریعی، از این‏رو موحّد و مۆمن نیز گاه به دام شیطان می‏افتند، پس (عِبادِک) به جامع بندگان (موحدان و ملحدان) نظر دارد که همگی از نظر تکوین آفریده‏های خدایند.



تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : Amir




تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : Amir




تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 14:57 | نویسنده : Amir



تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 14:56 | نویسنده : Amir

تیم مدرسه ی باقر العلوم(ع) توانست تیم رودکی را در ضربات پنالتی شکست دهدو به مرحله ی بعد صعود کند.



صفحه قبل 1 ... 806 807 808 809 810 ... 818 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ