آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 15:20 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (یکشنبه 28 جولای)

ناپولی به دنبال سانچز: بعد از اینکه تیم ایتالیایی در جذب جکسون مارتینز از پورتو ناکام ماند، این بار توجه خود را معطوف ملی پوش شیلیایی بارسلونا، الکسیس سانچز کرده است.

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای بیل: رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای گرث بیل است. باشگاه اسپانیایی مصمم است تا ملی پوش ولزی را به خدمت بگیرد و احساس می کند مبلغ رکورد شکن می تواند این انتقال را نهایی کند.

پیشنهاد 17 میلیون یورویی چلسی به گوستاوو: چلسی آماده است تا پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای هافبک تیم بایرن مونیخ، لوئیز گوستاوو ارائه کند. از آنجایی ژوزه مورینیو از وضعیت اوبی میکل مطمئن نیست، قصد دارد تا این هافبک دفاعی را به تیمش اضافه کند.

نیوکاسل می خواهد زوج گومیس - رمی را تشکیل دهد: نیوکاسل امیدوار است که بتواند زوج بافتیمبی گومیس و لوئیک رمی را تشکیل دهد. کلاغ ها پیشنهاد خود برای گومیس را افزایش داده اند [6.9 میلیون پوند] و همینطور از باشگاه QPR نیز درخواست انتقال قرضی رمی را کرده اند؛ با این چشم انداز که در آینده قراردادش  را دائمی کنند.

تاتنهام به دنبال ژکو: تاتنهام در صورت ناکامی در جذب روبرتو سولدادو از والنسیا، تلاش خواهد کرد تا ادین ژکو از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. تاتنهام مشتاق جذب ملی پوش اسپانیایی است اما مذاکرات با او فعلاً متوقف شده است و آنها ژکو را به عنوان پلان B در نظر دارند.

منچستریونایتد رونی را تنها به خارج از کشور می فروشد: منچستریونایتد هرگونه پیشنهاد از چلسی و آرسنال را رد خواهد کرد و تنها در صورتی اجازه رفتن به او خواهد داد که مقصدش خارج از انگلیس باشد.

لیورپول، موریل را هدف گرفته است: در صورتی که لوئیس سوارز در این تابستان لیورپول را ترک کند، آنها می توانند برای جذب مهاجم تیم اودینزه، لوئیس موریل، اقدام کنند.

اتلتیکو مادرید مشتاق ژرمن لوکس: اتلتیکو مادرید به دنبال دروازه بان دیگری است تا با کورتوا و بونو رقابت کند، و برای این منظور دروازه بان آرژانتینی را هدف قرار داده اند. دیگو سیمئونه و ژرمن بورگوس این دروازه بان را از ریورپلاته می شناسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ