منتخب 98 با ترکيب کامل در جام ستاره‌ها
تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, | 15:16 | نویسنده : Amir

شب چهارم مسابقات فوتبال جام ستاره ها ديشب از گروه دوم و با قضاوت سعيد مظفري زاده پيگيري شد که بيش از هزار نفر از نبرد ستاره هاي سرشناس سينما، موسيقي و ورزش ايران ديدن کردند.

شب چهارم چهارمين دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها که به همت پژمان جمشيدي و صدرا مهرابي و بدون حمايت بخش دولتي برگزار مي شود، با استقبال گرم تماشاگران و ستاره ها همراه شد. در بازيهاي ديشب که از گروه دوم و با قضاوت سعيد مظفري زاده به انجام رسيد بيش از هزار نفر از نبرد ستاره هاي سرشناس سينما، موسيقي و ورزش ايران ديدن کردند.

در بازي نخست اين شب تيم منتخب 98 فرانسه که بر خلاف مسابقه شنبه شب با تيم جام جهاني 2014، کريم باقري و خداداد عزيزي را نيز در ترکيب خود مي ديد، 5-3 در يک نبرد تماشايي هنرمندان را از پيش رو برداشت. خداداد ستاره بي چون و چراي نود و هشتي ها در اين مسابقه بود که بارها و بارها با حرکات تکنيکي خود، تماشاگران را شگفت زده کرد. ستاره شماره 11 تيم منتخب 98 در اين مسابقه 4 گل به ثمر رساند و بهترين بازيکن شب جام نيز انتخاب شد. سيروس دين محمدي زننده ديگر گل 98 در اين مسابقه بود. هنرمندان که در اين بازي رضا يزداني، کامبيز ديرباز، سام درخشاني، عارف لرستاني، محمد رضا حيدريان، بهروز رهبري فر و عليرضا امامي فر را در اختيار داشتند، با باخت ديشب براي صعود در انتظار بازيهاي شب آخر خواهند نشست.

در بازي دوم ديشب تيم يکدست و دوست داشتني موسيقي که ستاره هايي چون همايون شجريان، احسان خواجه اميري، علي لهراسبي، علي اذري و پژمان جمشيدي را در اختيار دارد به مصاف رينوزيت رفت که در نهايت خواننده ها 4-1 بازنده از زمين خارج شدند. موسيقي که در نيمه اول نمايش بهتري داشت با بازي دادن به شجريان، خواجه اميري و لهراسبي بارها و بارها مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت. پژمان جمشيدي تنها گل تيم موسيقي را در اين مسابقه به ثمر رساند. با بازيهاي انجام شده در گروه دو منتخب 98 فرانسه با 6 امتياز در صدر است و تيم هاي رينوزيت و هنرمندان با 3 امتياز در تعقيب نود و هشتي ها هستند. گفتني است خداداد عزيزي فعلا با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان چهارمين دوره جام ستاره ها قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ