آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, | 18:1 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا (چهارشنبه 10 جولای)

یووتیچ در لیگ برتر: ظاهرا باشگاه یوونتوس برای جذب استفان یووتیچ باید با باشگاه های لیگ برتری منچسترسیتی، منچستر یونایتد و چلسی که همه مشتاق به جذب این ستاره فیورنتینا می باشند، رقابت کند. فیورنتینا قصد دارد جوزیپ ایلیچیچ بازیکن تیم پالرمو را جایگزین کند.

میلان، منز را هدف قرار داده است: باشگاه میلان علاقه مند است جرمی منز مهاجم تیم پاریسن ژرمن را جایگزین روبینیو نماید. قیمت این ستاره فرانسوی 16 میلیون یورو می باشد.

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب برگسیو: باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد گونزالو برگسیو مهاجم 28 ساله کاتانیا را به خدمت گیرد.

پیشنهاد 17 میلیون یورویی رم برای جذب استروتمن: باشگاه رم پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای جذب کوین استروتمن ستاره تیم آیندهوون ارائه داده است که با مخالفت این باشگاه هلندی همراه شده است. آیندهوون برای فروش استروتمن 20 میلیون یورو می خواهد.

آرسنال و تاتنهام علاقه مند به جذب رانوکیا: دو باشگاه آرسنال و تاتنهام علاقه مندند که آندرا رانوکیا مدافع 25 ساله تیم اینترمیلان را به خدمت گیرند.

رم علاقه مند به حضور قرضی ژروینیو: رودی گارسیا سرمربی رم علاقه مند است ژروینیو مهاجم تیم آرسنال را به صورت قرضی با گزینه خرید در پایان فصل، به خدمت گیرد.

لیورنو سه بازیکن را به صورت قرضی به خدمت گرفت: باشگاه لیورنو موفق شد کریستیانو پیچینی از فیورنتینا، فرانچسکو باردی و مارکو بناسی از اینترمیلان را به صورت قرضی جذب نماید.

تورینو مدافع جنوا را جذب کرد: چزاره بوو مدافع تیم جنوا به صورت رسمی راهی تورینو شد.

هافبک پسکارا علاقه مند به حضور در پورتو: خوان فرناندو کویینترو هافبک 20 ساله تیم پسکارا علاقه مند است به تیم پورتو بپیوندد.

رولندو بیانکی به بولونیا پیوست: رولندو بیانکی مهاجم 29 ساله تیم تورینو به بولونیا پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ