استقلال در نيم‌فصل با نظري صحبت کرد
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 17:38 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: باشگاه استقلال در نيم فصل قصد جذب نظري را داشت.


محمد عاري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مسائلي که مربوط به ديدار روز گذشته مقابل استقلال مطرح کرده، اظهار داشت: من نگفتم مسائل پشت پرده. شما خبرنگاران موضوعي که مطرح مي‌شود، پياز داغش را زياد مي‌کنيد. من گفتم شائبه‌هايي در ديدار روز گذشته رخ داده است.

وي ادامه داد: باشگاه استقلال نظري را از اول فصل مي‌خواست و خودش نيز مايل بود به اين تيم بپيوندد. همه هم براي فصل آينده نظري را استقلالي مي‌دانند. زماني که موقعيت تک به تک را به گل تبديل نمي‌کند شائبه‌هايي روي سکوها به وجود مي‌آيد. همان طور که اين شائبه‌ها در آزادي و ورزشگاه‌هاي ديگر رخ مي‌دهد.

سرپرست فجرسپاسي خاطرنشان کرد: ياوري تعويض‌هاي ناخواسته‌اي انجام داد و بالاجبار و برخلاف ميل باطني‌اش بازيکنان را تعويض کرد. يکي از بازيکنان ما که در ديدار گذشته توپي را از دست داد و همان توپ تبديل به گل شد در اين ديدار نيز اين کار را تکرار کرد و گل دوم استقلال به ثمر رسيد. به قول خودش 5 را بيرون آورد و يک را وارد زمين کرد.

عاري تصريح کرد: هيچ سرمربي دست به ترکيب دفاعي خود نمي‌زند. اولويت اول سرمربي مهاجم و بعد هافبک و در نهايت چه اتفاقي بيفتد که مدافع تعويض شود، اما ياوري دست به چنين تصميمي گرفت.

وي در خصوص اينکه آيا تعويض نظري نيز به دليل اين شائبه‌ها بوده يادآور شد: بله. بازي را ديديد. پاسي که بازيکن خارجي ما به نظري داد و او را تک به تک کرد نمي‌شود در مورد آن چيزي گفت. استقلالي‌ها در نيم فصل با باشگاه صحبت کردند و گفتند اگر نظري را نمي‌خواهيد به ما بدهيد. اما اين امر مورد توافق صورت نگرفت.

عاري در مورد واکنش ياوري نسبت به صحبت هاي وي گفت: هم اکنون در تمرين فجر هستيم و من با ياوري صحبت کردم و گفت هيچ عصبانيتي ندارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ