عسگري: پنالتي استقلال درست بود
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:40 | نویسنده : Amir

حسين عسگري درباره عملکرد داوران در ديدارهاي ديروز به نکاتي اشاره کرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، حسين عسگري در اين باره گفت: در بازي ملوان و فولاد در انزلي، ملواني ها معتقد بودند که روي اولادي خطاي پنالتي انجام شده اما ما فيلم بازي را ديديم و متوجه شديم که خطاي پنالتي نبوده و تصميم داور کاملا درست بوده و بازيکن فولاد توپ را مي زند و کاملا درست تکل کرده است. پس از اينکه تکل هم کرد با مهاجم حريف برخورد کرده است. همچنين پنالتي که به سود ملوان اعلام شده درست بود چرا که مدافع فولاد، مهاجم ملوان را هل داد.

وي ادامه داد: در بازي ذوب آهن و مس در صحنه اي که دقيقه 53 ذوب آهني ها معتقد بودند که خطاي پنالتي روي مهاجمشان انجام شده است اما قبل از درگيري، مهاجم ذوب آهن يک شبيه سازي انجام مي دهد و اصلا قبل از آن آفسايد بوده که کمک داور به اشتباه اعلام نکرده است. در اين صحنه داور به درستي پنالتي را نگرفت اما بايد بازي را قطع مي کرد و براي شبيه سازي به مهاجم ذوب آهن کارت زرد مي داد و يک ضربه آزاد غير مستقيم به سود مس کرمان اعلام مي کرد.

عسگري در پايان درباره بازي فجر و استقلال گفت: در بازي فجر و استقلال، مشکل خاصي وجود نداشت و داور به درستي براي استقلال پنالتي اعلام کرد و دروازه بان فجر مهاجم استقلال را با سرنگون کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ