طالبي:پرسپوليس درهرشرايطي خطرناک است
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال سپاهان در مورد ديدار مقابل پرسپوليس گفت:‌ پرسپوليس هميشه خطرناک است و هواداران خاص خودش را دارد.

فرشيد طالبي در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شرايط تيم سپاهان، گفت: وضعيت تيم سپاهان بسيار خوب است. مقابل راه آهن پيروزي بسيار خوبي به دست آورديم. با توجه به فاصله زماني کم بين بازي ها اين برد براي تيم ما بسيار روحيه بخش بود و کمک زيادي کرد تا از لحاظ روحي به شرايط خوبي برسيم و آماده ديدار مقابل پرسپوليس شويم.

وي در مورد ديدار مقابل پرسپوليس در شرايطي که اين تيم با صعود به رده ششم جدول از لحاظ روحي به شرايط خوبي رسيده است، عنوان کرد: اگر اين اتفاق براي پرسپوليس نمي افتاد هم اين تيم بسيار خطرناک بود و در هرشرايطي پرسپوليس است و هواداران خاص خودش را دارد. تيم هايي که در بالاي جدول هستند از ارزش 3 امتياز ها را مي دانند اميدوارم يک بازي فني و بسيار خوب را مشاهده کنيم و در نهايت هم بتوانيم نتيجه مناسبي کسب کنيم.

طالبي در مورد اينکه در ديدار رفت حواشي به وجود آمد و پرسپوليسي ها اعتقاد داشتند آب هاي معدني در ديدار مقابل سپاهان دچار مشکل بوده است، اظهار داشت:‌ خدا را شکر آزمايشاتي که بعد از آن بازي انجام شد به طور کامل منفي بود. خدا مي داند آن روز چه اتفاقي افتاده بود. نمي توانم بگويم کسي دروغ مي گويد و ممکن است اتفاقي افتاده باشد که کسي از آن خبر ندارد.

مدافع تيم سپاهان در مورد اينکه اين تيم از يک هفته ديگر بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود و فشردگي بازي‌‌ها نمي تواند آن ها را افت روبرو کند،گفت:‌ شرايط خيلي سخت مي شود. بايد همه بسيج شوند تا اين مشکل حل شود. در ليگ قهرمانان آسيا ديگر استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراکتورسازي تبريز نداريم بلکه همه اين تيم ها پسوند ايران را دارند و براي غرور ملي مي جنگيم. ليگ قهرمانان بسيار مهم است. وقتي در جام ملت هاي قبل نتوانستيم نتيجه بگيريم موفقيت باشگاه هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا توانست شرايط فوتبال ما را حفظ کند. بايد اقتدار خودمان را در اين مسابقات نشان دهيم و نام ايران را در قله آسيا حفظ کنيم. الان مي بينيم که برخي از تيم هاي عربي هزينه هاي زيادي مي کنند و بازيکناني مثل جبرئيل سيسه را جذب کردند. بايد ما هم با برنامه هاي مناسب خودمان را آماده اين بازي ها کنيم.

طالبي در مورد اعتراض مسئولان سپاهان به شرايط داوري ها، عنوان کرد: هيچ وقت صحبتي در مورد داوري انجام ندادم. گل بي عيب خداست و همانطور که بازيکن اشتباه مي کند گاهي داور هم دچار اشتباه مي شود. داوران پولي که دريافت مي کنند بسيار کم است. همانطور که مشکلات مالي باعث مي شود بازيکن تمرکز نداشته باشد و اين مسئله براي داوران هم وجود دارد اما برخي اشتباهات به صورت مکرر تکرار مي شود که باعث مي شود ناراحتي به وجود بيايد. مي دانيد که در پايان فصل تک امتيازها باعث مي شود تکليف قهرمان مشخص شود. به همين خاطر گاهي برخي اتفاقات باعث مي شود که سرنوشت يک تيم عوض شود. بايد به مسئولان تيم حق دهيم وقتي برخي مشکلات تکرار مي شود با توجه به هزينه زيادي که براي تيم کردند ناراحت شوند. به هر حال اعتقاد دارم اشتباهات ناخواسته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ