توافق قلعه‌نويي با اصحاب رسانه
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 15:53 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال استقلال در جلسه انجمن ورزشي‌نويسان شرکت کرد.

پس از صحبت هاي انتقادي امير قلعه نويي از برخي خبرنگاران و مطرح شدن بحث اجنبي پرستي از سوي وي انجمن ورزشي نويسان از وي خواست تا امروز در نشستي با اعضاي هيئت رئيسه اين انجمن شرکت کند.

به گزارش فارس، امير قلعه نويي سرمربي استقلال از ساعت 12:30 امروز در انجمن ورزشي نويسان حاضر شد و با اعضاي هيئت رئيسه اين انجمن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرمربي استقلال در اين جلسه در حضور ميثم زمان آبادي، دکتر احمدي، مازيار ناظمي، رضا خسروي، پژمان راهبر و علي حق شناس صحبت هاي خود را مطرح کرد که اين جلسه نزديک به دو ساعت به طول انجاميد.

در اين جلسه اعضاي هيئت رئيسه انجمن ورزشي نويسان اعلام کردند انتظار دارند واژه ها با صراحت لهجه و البته با الفاظ بهتري بيان شود.

البته در اين بين اين اعضا پذيرفتند که در هر گروهي از اصناف رفتارهايي خارج از عرف وجود دارد اما رسانه ها نبايد مورد هجمه قرار بگيرند. در ادامه نشست امير قلعه نويي سرمربي استقلال برخي موارد را مطرح کرد که براي اعضاي انجمن ورزشي نويسان جاي تامل داشت و پذيرفته شد همان طور که رسانه ها ديگران را مورد نقد قرار مي دهند ساير افراد مي توانند رسانه ها را به نقد بکشند.

در ادامه اين نشست مقرر شد مواردي که فراتر از بحث نقد است به مراجع صنفي و حقوقي ارجاع داده شود اما طرفين به اين جمع بندي رسيدند که شخصيت هايي که جنبه ملي دارند مورد آسيب قرار نگيرند و به شخصيت آنها توهين نشود.

در پايان اين جلسه مقرر شد که روند بحث هاي انتقادي که از سوي طرفين مطرح شده است قطع شود و سرمربي استقلال و اهالي رسانه در فضاي مناسب با درک متقابل به جمع بندي برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ