تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 18:9 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال ژاپن قرار است در ديداري دوستانه در تاريخ 28 آبان در زمين بلژيک به ميدان برود.

در حالي‌که اردوهاي تيم ملي فوتبال ايران يکي پس از ديگري لغو مي‌شود و خبري از بازي دوستانه نيست تيم‌هاي مختلف جهان بازي‌هاي تدارکاتي برگزار مي‌کنند تا آمادگي خود را در سطح بالايي نگه دارند.

 حالا خبر مي‌رسد ژاپن که به عنوان اولين تيم آسيايي راهي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل شد قرار است در تاريخ 19 نوامبر 2013 (28 آبان 1392) در بروکسل در ديداري دوستانه به مصاف بلژيک برود.

ديدار دوستانه بلژيک- ژاپن هنوز به طور رسمي از سوي اتحاديه‌هاي فوتبال دو کشور اعلام نشده ولي در برنامه تلويزيوني « La Tribune» بلژيک به توافق طرفين براي انجام اين بازي اشاره شد. تيم ملي فوتبال بلژيک در حال حاضر صدرنشين گروه A از مرحله انتخابي جام‌جهاني 2014 در منطقه اروپا است.

شاگردان آلبرتو زاکروني که در سال 2012 با سفر به اروپا با تيم‌هاي مطرحي همچون برزيل و فرانسه بازي کرده‌اند همچنان به دنبال اين هستند تا با تيم‌هاي صاحب سبک دنيا بازي کنند و با آمادگي بيشتري به رقابت‌هاي جام‌جهاني قدم بگذارند که در ماه ژوئن 2014 در برزيل برگزار خواهد شد.

مربي ايتاليايي ژاپني‌ها ترجيح مي‌دهد تيمش در بازي‌هاي دوستانه در خانه تيم‌هاي قدرتمندي به ميدان برود. قرار است سامورايي‌هاي آبي در ماه اکتبر به صربستان و بلاروس هم سفر کنند. ژاپني‌ها امروز (سه‌شنبه) در ديداري دوستانه 3 بر يک از سد غنا گذشتند.

کره‌جنوبي هم که به عنوان چهارمين نماينده آسيا بليت سفر به برزيل را گرفته امروز در ديداري تدارکاتي با نتيجه 2 بر يک مقابل کرواسي تن به شکست داد.

همين چند روز پيش هم بود که استراليا، ديگر تيم آسيايي راه‌يافته به جام‌جهاني در ديداري دوستانه به مصاف برزيل رفت و 6 بر صفر شکست خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ