تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 12:18 | نویسنده : Amir

باشگاه وستهام انگلیس استیوارت داونینگ، وینگر تیم لیورپول را با قراردادی رسمی به خدمت گرفت.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7090/news/thumbnail/stewart-downing-signs-for-west-ham-2160362.png

داونینگ سال 2011 از آستون ویلا به لیورپول پیوست و حالا با عقد قراردادی 4 ساله به ورزشگاه آپتون پارک می رود.

داونینگ بارها توسط هم بازی های سابق خود که در وستهام بازی می کنند تشویق به رفتن به این تیم شد. جو کول و اندی کارول نقش زیادی در پیوستن این بازیکن به وستهام داشتند.

وستهام پیش از این در پنجره نقل و انتقالات، رضوان رات مدافع رومانیایی، یک دروازه بان به نام آدریان و هافبکی 19 ساله به نام دنی وایت هد را به تیم خود اضافه کرده بود.

این بازیکن ملی پوش در نظر دارد به سرعت در تیم سم آلاردایس جا بیفتد و در نظر دارد در بازی نخست وستهام در لیگ برتر برابر کاردیف سیتی بازی کند.

داونینگ پس از پیوستن به وستهام گفت:"بسیار خوشحالم هستم. بودن در اینجا یک فرصت عالی باری من است. اینجا یک باشگاه عالی است و دوست دارم که سریع کارم را شروع کنم."

"من برای بازی نخست برابر کاردیف کاملا آماده هستم. در پیش فصل بازی های متعددی را برای لیورپول انجام دادم و مشکلی از این نظر نیست."

"همه چیز سریع اتفاق افتاد ولی من واقعا خوشحال هستم و امیدوارم بخشی از تیم در بازی شنبه باشم."

داونینگ 5 گل را برای لیورپول در فصل قبل به ثمر رساند و همراه با تیمش به رتبه هفتم لیگ برتر دست یافت. او 91 بار در تمام رقابت های برای لیورپول به میدان رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ